Doet me echt helemaal niets, geef mij Imaginary maar 
Related topics
- View the latest post: Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Euphoria
- View the latest post: Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary (Rebelion Remix)
- View the latest post: Hardwell ft. Jonathan Mendelsohn - Echo (Distero Remix)
- View the latest post: Hardwell Ft. Jonathan Mendelsohn - Echo (D.E.Q Bootleg)
- View the latest post: Dash Berlin & Alexander Popov ft. Jonathan Mendelsohn - Steal You Away (D-Block & S-te-Fan Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
B
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Die melodie bezorgt me toch wel kippenvel hoor 
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Heb je Dirty Workz wel eens gezien dan ? daar klopt nog veel minder van, die lopen soms 3 releases voor op CAT ID'sjeffrey2107 wrote:maar van dat releasebeleid van we r klopt ook werkelijk helemaal niks. wer034 en wer035 is allang uit en nu komen ze ff met wer033
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Of 10. 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Backstabber wrote:Heb je Dirty Workz wel eens gezien dan ? daar klopt nog veel minder van, die lopen meestal 3 releases voor op CAT ID'sjeffrey2107 wrote:maar van dat releasebeleid van we r klopt ook werkelijk helemaal niks. wer034 en wer035 is allang uit en nu komen ze ff met wer033
ik heb nooit echt gemerkt dat dirty workz er een zooitje van maakt, hier viel het me gewoon op
Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit

-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Behoorlijk ja maar stiekem vind ik hem toch best lekker af en toeThe Venator wrote:Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit![]()
Wauw wat een puinhoop zegjeffrey2107 wrote:maar van dat releasebeleid van we r klopt ook werkelijk helemaal niks. wer034 en wer035 is allang uit en nu komen ze ff met wer033
Vooral bij DWX lijkt dat verhaal overeen te komen met wat Phuture Noize had gepost: veel vrijheid voor de artiest om een releasedatum te kiezen. Sommige artiesten willen net wat langer wachten dan andere. M.a.w., ze sturen eerder van tevoren hun tracks op. Dan wordt er artwork gemaakt met de cat ID. Vervolgens wil een andere artiest een week eerder een track releasen. Die moet je dan een hogere cat ID geven, anders klopt o.a. de artwork niet meer.
In de studio ja. Live wil je er niet naar luisteren.The Venator wrote:Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit![]()
Geen idee ook, kan me er ook niet druk om makenSteffnov wrote:In de studio ja. Live wil je er niet naar luisteren.The Venator wrote:Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit![]()