Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:14 

Doet me echt helemaal niets, geef mij Imaginary maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:55 

Hardtraxx Veteran

Die melodie bezorgt me toch wel kippenvel hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:23 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
maar van dat releasebeleid van we r klopt ook werkelijk helemaal niks. wer034 en wer035 is allang uit en nu komen ze ff met wer033 :/

Heb je Dirty Workz wel eens gezien dan ? daar klopt nog veel minder van, die lopen soms 3 releases voor op CAT ID's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:31 

Hardtraxx Veteran

Of 10. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 18:05 

Hardtraxx Elite

Backstabber schreef:
jeffrey2107 schreef:
maar van dat releasebeleid van we r klopt ook werkelijk helemaal niks. wer034 en wer035 is allang uit en nu komen ze ff met wer033 :/

Heb je Dirty Workz wel eens gezien dan ? daar klopt nog veel minder van, die lopen meestal 3 releases voor op CAT ID's :P

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:30 

ik heb nooit echt gemerkt dat dirty workz er een zooitje van maakt, hier viel het me gewoon op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:04 

Hardtraxx Beheerder

Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:37 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Die vent kan wel gigantisch goed zingen, jeetje. Sfeertje zit er goed in, maar wel echt heel erg kazig dit xd xd

Behoorlijk ja maar stiekem vind ik hem toch best lekker af en toe :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:52 

Hardtraxx Veteran

Fijn luisterplaatje dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:

Wauw wat een puinhoop zeg :/ . Nee, eigenlijk is dat heel normaal, en veel labels buiten de hardstyle wereld doen dat. Stel, je plant WER033 in voor een release over 2 maanden. Daarna stuurt een artiest een track op die er eigenlijk wel eerder uit kan. Ga je dan de cat IDs veranderen of een track uitstellen om ervoor te zorgen dat alles op volgorde staat? Lijkt me niet.

Vooral bij DWX lijkt dat verhaal overeen te komen met wat Phuture Noize had gepost: veel vrijheid voor de artiest om een releasedatum te kiezen. Sommige artiesten willen net wat langer wachten dan andere. M.a.w., ze sturen eerder van tevoren hun tracks op. Dan wordt er artwork gemaakt met de cat ID. Vervolgens wil een andere artiest een week eerder een track releasen. Die moet je dan een hogere cat ID geven, anders klopt o.a. de artwork niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:

In de studio ja. Live wil je er niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:40 

Hardtraxx Beheerder

Steffnov schreef:
The Venator schreef:

In de studio ja. Live wil je er niet naar luisteren.

Geen idee ook, kan me er ook niet druk om maken :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle