Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Socializerz wrote:Vind cybertron hele gave track! :yay: Vraag me alleen af of ze dat zomaar uit kunnen brengen ivm Transformers?
Omdat het film vocals zijn? Dan zou er echt een shitload aan andere tracks flinke copyright claims kunnen verwachten >.<
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
jezus wat is dit vet :bomb:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
2 leuke platen. Vooral Restoration of Harmony vind ik wel fijn. Ligt het trouwens aan mij of heeft hij vrijwel altijd dezelfde vocal?
G
Hardtraxxer
459 posts member since 2012
last seen Sep 2019
Great melody. Really nice release
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
Rumpfy vind het maar allemaal hetzelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Rumpfy wrote:Rumpfy vind het maar allemaal hetzelfde
?? :lol:
K
Rickzel wrote:
Rumpfy wrote:Rumpfy vind het maar allemaal hetzelfde
?? :lol:
De boer Geert van Hardtraxx? xd
S
Ik vind die kicks fijn maar voor de rest is het allemaal niet veel soeps.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Socializerz wrote:
iRon wrote:2 leuke platen. Vooral Restoration of Harmony vind ik wel fijn. Ligt het trouwens aan mij of heeft hij vrijwel altijd dezelfde vocal?
Is daar al een preview van?
Geen officiƫle. HQ rip in dit topic: Digital Mindz - TBA
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
sandervanbruggen wrote:Ik vind die kicks fijn maar voor de rest is het allemaal niet veel soeps.
Gaat wel lekker of niet?

'Ligt weer fijn in het gehoor'
'Niet slecht alleen de climax is wat aan de eentonige kant.'
'Nog niet helemaal overtuigt'
'Nee ook niks voor mij deze helaas.'
'Ik loop er nu nog nier bepaald warm voor'

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Wat zijn dit nou voor reacties? Dan nog liever 'ik vind het leuk, punt.' want die andere reacties zie ik ook niet bepaald als toevoeging.
K
2 posts member since 2015
last seen Feb 2015
hmm lekker!
digital mindz blijft me verbazen!! :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
pim0412 wrote:
sandervanbruggen wrote:Ik vind die kicks fijn maar voor de rest is het allemaal niet veel soeps.
Gaat wel lekker of niet?

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Wat zijn dit nou voor reacties? Dan nog liever 'ik vind het leuk, punt.' want die andere reacties zie ik ook niet bepaald als toevoeging.
Heb al veel onzin gelezen op dit forum, maar reacties van andere hardtraxxers analyseren en het niet eens zijn met de manier waarop hij z'n mening laat blijken is nieuw voor me >.<

Onvoorstelbaar weer :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Rickzel wrote:Heb al veel onzin gelezen op dit forum, maar reacties van andere hardtraxxers analyseren en het niet eens zijn met de manier waarop hij z'n mening laat blijken is nieuw voor me >.<

Onvoorstelbaar weer :lol:
Ja prima hoor. In wezen is het niet veel anders dan alleskutenter of Vet!, of vind je die reacties wel erg boeiend? En als je nou nog een keer een diepgaande post hebt voor de gein, maar dat zit er ook niet in, want het gebeurt gewoon zo vaak dat het opvalt.
Ik kan toch niet de enige zijn die de diepgang mist de laatste tijd, die er vroeger toch zeker meer was dan nu. Kun je nou niet in 3 zinnen fatsoenlijk onderbouwd neerzetten wat je ervan vind? En zeker als je op 90% van de topics reageert. Ik zeg niet dat het altijd hoeft natuurlijk, maar eens in de 100 posts zie ik daar toch wel mogelijkheid toe. Maar dat is mijn mening, ga er gerust mee verder.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Ben het met je eens dat het soms wat dieper kan, maar ga niet proberen andere reageerders op te voeden joh. Laat iedereen lekker reageren hoe die wil reageren. Niet iedereen zit elke kick te analyseren, die vinden het gewoon vet of niet vet.

Maar nogmaals, ben het opzich wel met je eens hoor ;)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Climaxmelodie van Restoration of Harmony is wel lekker, maar die kicks weer he.. Kan er gewoon niks mee.
Die andere laat ik links liggen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Bij Restoration of Harmony zit er in de midintro meer bass in de vocals dan in de kick :x
S
pim0412 wrote:
Gaat wel lekker of niet?

Sorry ik lees dit nu pas xd
Ik begrijp best dat je in een behoorlijk aantal van mijn post diepgang mist. De reden daartoe is dat ik echt puur voor mijn plezier naar muziek luister en niet om kritisch te beoordelen, dus vandaar.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Restoration of Harmony vind ik de sounds vet gedaan aan het begin en de melo is lekker, maar kom op die kick :/ vond aan het begin bij DM de kick wel wat hebben maar bij deze track mist de kick toch echt kracht! hij "klinkt" misschien hard maar vind door de kick , de track zelf gewoon minder worden. En als ie pitcht helemaal.

Cybertron is qua kick dan iets beter hier komt de kick gewoon wat beter over en zit gewoon meer punch in (als ik het woord zo goed gebruik correct me if i'm wrong) had het stukje kracht wat hier wel meer in de kick ziet ook terug willen zien in Restoration of Harmony
S
lol, waar is de bas in de intro van Restoration of Harmony?