Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Vind cybertron hele gave track! :yay: Vraag me alleen af of ze dat zomaar uit kunnen brengen ivm Transformers?

Omdat het film vocals zijn? Dan zou er echt een shitload aan andere tracks flinke copyright claims kunnen verwachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:25 

jezus wat is dit vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:02 

Hardtraxx Elite

2 leuke platen. Vooral Restoration of Harmony vind ik wel fijn. Ligt het trouwens aan mij of heeft hij vrijwel altijd dezelfde vocal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:30 

Hardtraxxer

Great melody. Really nice release
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 01:14 

Hardtraxxer

Rumpfy vind het maar allemaal hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

Rumpfy schreef:

?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:04 

Rickzel schreef:
Rumpfy schreef:

?? :lol:

De boer Geert van Hardtraxx? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:06 

Ik vind die kicks fijn maar voor de rest is het allemaal niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:31 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
iRon schreef:
2 leuke platen. Vooral Restoration of Harmony vind ik wel fijn. Ligt het trouwens aan mij of heeft hij vrijwel altijd dezelfde vocal?

Is daar al een preview van?

Geen officiƫle. HQ rip in dit topic: nieuwe-tracks-hs/digital-mindz-tba-t46741.html?hilit=Digital%20Mindz%20TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 21:27 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:

Gaat wel lekker of niet?

'Ligt weer fijn in het gehoor'
'Niet slecht alleen de climax is wat aan de eentonige kant.'
'Nog niet helemaal overtuigt'
'Nee ook niks voor mij deze helaas.'
'Ik loop er nu nog nier bepaald warm voor'

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Wat zijn dit nou voor reacties? Dan nog liever 'ik vind het leuk, punt.' want die andere reacties zie ik ook niet bepaald als toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 04:37 

Hardtraxx Newbie

hmm lekker!
digital mindz blijft me verbazen!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:36 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:

Gaat wel lekker of niet?

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Wat zijn dit nou voor reacties? Dan nog liever 'ik vind het leuk, punt.' want die andere reacties zie ik ook niet bepaald als toevoeging.

Heb al veel onzin gelezen op dit forum, maar reacties van andere hardtraxxers analyseren en het niet eens zijn met de manier waarop hij z'n mening laat blijken is nieuw voor me >.<

Onvoorstelbaar weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Heb al veel onzin gelezen op dit forum, maar reacties van andere hardtraxxers analyseren en het niet eens zijn met de manier waarop hij z'n mening laat blijken is nieuw voor me >.<

Onvoorstelbaar weer :lol:

Ja prima hoor. In wezen is het niet veel anders dan alleskutenter of Vet!, of vind je die reacties wel erg boeiend? En als je nou nog een keer een diepgaande post hebt voor de gein, maar dat zit er ook niet in, want het gebeurt gewoon zo vaak dat het opvalt.
Ik kan toch niet de enige zijn die de diepgang mist de laatste tijd, die er vroeger toch zeker meer was dan nu. Kun je nou niet in 3 zinnen fatsoenlijk onderbouwd neerzetten wat je ervan vind? En zeker als je op 90% van de topics reageert. Ik zeg niet dat het altijd hoeft natuurlijk, maar eens in de 100 posts zie ik daar toch wel mogelijkheid toe. Maar dat is mijn mening, ga er gerust mee verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:08 

Hardtraxx Veteran

Ben het met je eens dat het soms wat dieper kan, maar ga niet proberen andere reageerders op te voeden joh. Laat iedereen lekker reageren hoe die wil reageren. Niet iedereen zit elke kick te analyseren, die vinden het gewoon vet of niet vet.

Maar nogmaals, ben het opzich wel met je eens hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:29 

Hardtraxx Crew

Climaxmelodie van Restoration of Harmony is wel lekker, maar die kicks weer he.. Kan er gewoon niks mee.
Die andere laat ik links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:49 

Hardtraxx Elite

Bij Restoration of Harmony zit er in de midintro meer bass in de vocals dan in de kick :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:02 

pim0412 schreef:

Gaat wel lekker of niet?

Sorry ik lees dit nu pas xd
Ik begrijp best dat je in een behoorlijk aantal van mijn post diepgang mist. De reden daartoe is dat ik echt puur voor mijn plezier naar muziek luister en niet om kritisch te beoordelen, dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 11:39 

Hardtraxx Addict

Restoration of Harmony vind ik de sounds vet gedaan aan het begin en de melo is lekker, maar kom op die kick :/ vond aan het begin bij DM de kick wel wat hebben maar bij deze track mist de kick toch echt kracht! hij "klinkt" misschien hard maar vind door de kick , de track zelf gewoon minder worden. En als ie pitcht helemaal.

Cybertron is qua kick dan iets beter hier komt de kick gewoon wat beter over en zit gewoon meer punch in (als ik het woord zo goed gebruik correct me if i'm wrong) had het stukje kracht wat hier wel meer in de kick ziet ook terug willen zien in Restoration of Harmony
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 11:52 

lol, waar is de bas in de intro van Restoration of Harmony?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle