Artiest: Proto Bytez
Track(s): Cracking (CV STOP 2015 Anthem)
Sample/video:
Bron: Internet
Hell yeah
Track(s): Cracking (CV STOP 2015 Anthem)
Sample/video:
Bron: Internet
Hell yeah
pecola-tje wrote: ik vind dit dus echt helemaal nergens naar klinken
Oh god, zie hier de huidige generatie.sandervanbruggen wrote:De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.
Ik hou normaal helemaal niet van RAWstefaneke wrote:Oh god, zie hier de huidige generatie.sandervanbruggen wrote:De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.
HARDER HARD HARDER
ThaBomba. wrote:Dacht echt dat op 1:05 'cats jets and breaks' er in gemasht werd. Sounds klinken allemaal wel goed maar het pakt me niet echt.
Het is gelukt. We zijn het eens geweest dit jaar!! HOU DIT VAST!!!!sandervanbruggen wrote: Ik ben wel van mening dat als je een anti maakt dat die je dan wel ff omver moet blazen.
Nou wie had dat gedacht. Op een mooi jaar samenTiMOTHYb wrote:Het is gelukt. We zijn het eens geweest dit jaar!! HOU DIT VAST!!!!sandervanbruggen wrote: Ik ben wel van mening dat als je een anti maakt dat die je dan wel ff omver moet blazen.
Hahahahaha precies!ThaBomba. wrote:Dacht echt dat op 1:05 'cats jets and breaks' er in gemasht werd.
Sterke opmerking man. Klassestefaneke wrote:Oh god, zie hier de huidige generatie.sandervanbruggen wrote:De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.
HARDER HARD HARDER