Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:36 
 

Artiest: Proto Bytez

Track(s): Cracking (CV STOP 2015 Anthem)

Sample/video:



Bron: Internet

Hell yeah :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Break en eerste climax :loving: Doet me wel denken aan een ouder nummer .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:16 
 

Best gaafjes gedaan, met name inderdaad de break en eerste climax. De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt. Al met al een leuk nummer om zo nu en dan eens op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is denk ik het perfecte voorbeeld dat ik me steeds minder kan vinden in de meningen over veel tracks hier..want ik vind dit dus echt helemaal nergens naar klinken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
ik vind dit dus echt helemaal nergens naar klinken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:58 
 

sandervanbruggen schreef:
De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.


Oh god, zie hier de huidige generatie.

HARDER HARD HARDER
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 17:32 
 

stefaneke schreef:
sandervanbruggen schreef:
De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.


Oh god, zie hier de huidige generatie.

HARDER HARD HARDER

Ik hou normaal helemaal niet van RAW xd. Geef mij maar een lekker euforische plaatje. Ik ben wel van mening dat als je een anti maakt dat die je dan wel ff omver moet blazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht echt dat op 1:05 'cats jets and breaks' er in gemasht werd. Sounds klinken allemaal wel goed maar het pakt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mwah, dit kennen we inmiddels wel. Niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Dacht echt dat op 1:05 'cats jets and breaks' er in gemasht werd. Sounds klinken allemaal wel goed maar het pakt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ik ben wel van mening dat als je een anti maakt dat die je dan wel ff omver moet blazen.

Het is gelukt. We zijn het eens geweest dit jaar!! HOU DIT VAST!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:08 
 

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ik ben wel van mening dat als je een anti maakt dat die je dan wel ff omver moet blazen.

Het is gelukt. We zijn het eens geweest dit jaar!! HOU DIT VAST!!!!

Nou wie had dat gedacht. Op een mooi jaar samen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:10 
 
Artiest

ThaBomba. schreef:
Dacht echt dat op 1:05 'cats jets and breaks' er in gemasht werd.

Hahahahaha precies! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had iets meer carnavelesks verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:09 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
sandervanbruggen schreef:
De anti is naar mijn mening niet hard genoeg. Had hier eigenlijk op een snoeiharde anti gehoopt.


Oh god, zie hier de huidige generatie.

HARDER HARD HARDER


Sterke opmerking man. Klasse
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks