D
New member
4 posts member since 2012
last seen Feb 2012
hallo iedereen,
laatst heb ik mijn djm-700 megenomen om te draaien, Heb hem de hele reis in me handen gehouden om zo niks aan te raken/beschadigen. (heb namelijk nog geen flightcase). daar aangekomen was het geluid heel zacht en ook in mijn eigen slaapkamer is het nogal zacht, heeft iemand dit zelfde probleem (gehad)?

help me aub
A
Hardtraxxer
101 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Ik neem aan dat 't volume ineens laag was?
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Staat je master/gain wel goed?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.

Volgende keer even je vraag in DIT topic stellen ;)
D
New member
4 posts member since 2012
last seen Feb 2012
[quote="maarten1410"]Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.

ook dat is het niet, dan gaat hij iets harder maar nog steeds lang niet het hoogste :(
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
dj-espejo wrote:
maarten1410 wrote:Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.
ook dat is het niet, dan gaat hij iets harder maar nog steeds lang niet het hoogste :(
Misschien een stomme vraag maar het is ook je gain niet? Of heb je perongeluk je crossfader aanstaan?
A
Hardtraxxer
101 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord, en heb rond gezocht op internet. Niks te vinden.
Kan bijna niet anders dan dat je ergens iets niet goed hebt staan of dat je 'm echt op moet sturen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kan bijna niet anders nee... Tenzij hij bevroren was toen je daar aankwam en je kabels gebroken zijn :P Lijkt me niet.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Ik heb zelf een djm-700, maar dit probleem komt mij niet bekend voor. Sluit je niet per ongeluk op de master2 output aan rn staat deze nog naar beneden gedraaid (direct boven de ledjes van de master output)? Anders zou ik het ook niet weten...
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2013
last seen Apr 2015
Hoe is het volume van de master over jouw koptelefoon als je deze beluisterd?
S
Image
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Zo, goeiemorgen. Ik zie nu pas dat ik deze zo gebumpt had, geen idee hoe ik hier terechtkwam. Mijn excuses :$ . Om toekomstige bumps te voorkomen gooi ik hem maar gauw op slot :P