Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:42 
 
Hardtraxx Newbie

hallo iedereen,
laatst heb ik mijn djm-700 megenomen om te draaien, Heb hem de hele reis in me handen gehouden om zo niks aan te raken/beschadigen. (heb namelijk nog geen flightcase). daar aangekomen was het geluid heel zacht en ook in mijn eigen slaapkamer is het nogal zacht, heeft iemand dit zelfde probleem (gehad)?

help me aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:46 
 
Hardtraxxer

Ik neem aan dat 't volume ineens laag was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat je master/gain wel goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.

Volgende keer even je vraag in DIT topic stellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:52 
 
Hardtraxx Newbie

[quote="maarten1410"]Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.

ook dat is het niet, dan gaat hij iets harder maar nog steeds lang niet het hoogste :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-espejo schreef:
maarten1410 schreef:
Achterop zit een heel klein schuifknopje, genaamd MASTER ATT (Master output attenuator switch), is daar niet mee geschoven? Daarmee kies je het maximaal uitgestuurde volume niveau van je mixer.


ook dat is het niet, dan gaat hij iets harder maar nog steeds lang niet het hoogste :(

Misschien een stomme vraag maar het is ook je gain niet? Of heb je perongeluk je crossfader aanstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:30 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord, en heb rond gezocht op internet. Niks te vinden.
Kan bijna niet anders dan dat je ergens iets niet goed hebt staan of dat je 'm echt op moet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan bijna niet anders nee... Tenzij hij bevroren was toen je daar aankwam en je kabels gebroken zijn :P Lijkt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 11:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb zelf een djm-700, maar dit probleem komt mij niet bekend voor. Sluit je niet per ongeluk op de master2 output aan rn staat deze nog naar beneden gedraaid (direct boven de ledjes van de master output)? Anders zou ik het ook niet weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe is het volume van de master over jouw koptelefoon als je deze beluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 01:53 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, goeiemorgen. Ik zie nu pas dat ik deze zo gebumpt had, geen idee hoe ik hier terechtkwam. Mijn excuses :$ . Om toekomstige bumps te voorkomen gooi ik hem maar gauw op slot :P
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner