provehito wrote:De beste wensen voor 2015!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Of dit wordt het jaar dat iedereen weer normaal gaat doen qua produceren en gewoon weer zoals vroeger tracks gaat maken.Pommer wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Dat de raw hype maar snel op mag rotten
Truer words have never been spoken.The Venator wrote:Of dit wordt het jaar dat iedereen weer normaal gaat doen qua produceren en gewoon weer zoals vroeger tracks gaat maken.Pommer wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Dat de raw hype maar snel op mag rotten
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit dus.teupie wrote:heb je dan echt niks te doen? Dat je met oud en nieuw hier gaat posten.
------------------------------
Beste wensen iedereen
ik zit nog net in 2014Pommer wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Ja ik eigenlijk ook, maar heb nog wel wat mooie dingen voorbij horen komen in 2014. Verwacht voor 2015 niet veel soepsPete wrote:ik zit nog net in 2014Pommer wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als het zo door gaat, zie ik het ook somber in...
Beste wensen iedereen!
Beste wensen iedereen!
Kan alleen maar beter worden moet je maar denkenPommer wrote:Ja ik eigenlijk ook, maar heb nog wel wat mooie dingen voorbij horen komen in 2014. Verwacht voor 2015 niet veel soepsPete wrote:ik zit nog net in 2014Pommer wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Al vind ik zelf wél dat er nog veel goede tracks gereleased worden
Beste wensen iedereen.
Beter laat dan nooit.
De beste wensen allemaal
De beste wensen allemaal
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dat mooi jaar mag worden voor iedereeen!