wrote:De beste wensen voor 2015!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Of dit wordt het jaar dat iedereen weer normaal gaat doen qua produceren en gewoon weer zoals vroeger tracks gaat maken.wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Dat de raw hype maar snel op mag rotten
Truer words have never been spoken.wrote:Of dit wordt het jaar dat iedereen weer normaal gaat doen qua produceren en gewoon weer zoals vroeger tracks gaat maken.wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Dat de raw hype maar snel op mag rotten
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Dit dus.wrote:heb je dan echt niks te doen? Dat je met oud en nieuw hier gaat posten.
------------------------------
Beste wensen iedereen
ik zit nog net in 2014wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Ja ik eigenlijk ook, maar heb nog wel wat mooie dingen voorbij horen komen in 2014. Verwacht voor 2015 niet veel soepswrote:ik zit nog net in 2014wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Als het zo door gaat, zie ik het ook somber in...
Beste wensen iedereen!
Beste wensen iedereen!
Kan alleen maar beter worden moet je maar denkenwrote:Ja ik eigenlijk ook, maar heb nog wel wat mooie dingen voorbij horen komen in 2014. Verwacht voor 2015 niet veel soepswrote:ik zit nog net in 2014wrote:Beste wensen mensen, denk dat dit wel het jaar wordt waarin ik definitief m'n interesse in de hedendaagse hardstyle ga verliezen.
Al vind ik zelf wél dat er nog veel goede tracks gereleased worden
Beste wensen iedereen.
Beter laat dan nooit.
De beste wensen allemaal
De beste wensen allemaal
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Dat mooi jaar mag worden voor iedereeen!