D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Valt enorm tegen in vergelijking met Senses. Hier heeft Edward echt niet zijn best op gedaan. Wordt tijd dat Joram weer voor hun gaat produceren, want de inspiratie is ver te zoeken :( .
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Is er ook een pagina waar alles fijntjes op staat over hoe dat nou in elkaar zit met Alphatwins en ''hun'' platen. Ben wel benieuwd hoe dat nou allemaal zit. :whistle:
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
sonnebloem wrote:Is er ook een pagina waar alles fijntjes op staat over hoe dat nou in elkaar zit met Alphatwins en ''hun'' platen. Ben wel benieuwd hoe dat nou allemaal zit. :whistle:
Audiofreq heeft in zn reddit Q&A ooit bevestigd dat Joram toendertijd Alpha2 tracks produceerde. Voor veel oudere tracks kun je ook gewoon discogs checken, dan vind je dat hun Qlimax anthem bijvoorbeeld door JDX is gemaakt :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Thanks! :)
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
sonnebloem wrote:Is er ook een pagina waar alles fijntjes op staat over hoe dat nou in elkaar zit met Alphatwins en ''hun'' platen. Ben wel benieuwd hoe dat nou allemaal zit. :whistle:
linkje?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Zou ook fijn zijn :)
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Jammer dit...
T
Hardtraxxer
106 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Ik heb altijd al een grafhekel aan ghost producing gehad dus dit kan ik op geen enkele manier waarderen.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Wat een geneuzel. Ten eerste, dit hele verhaal al 100X gerecycled en opgerakeld. Ten tweede een aanzienlijk deel van de scene leent van elkaar, gebruikt van elkaar, maakt (onderdelen van) tracks voor elkaar etc.

Over de track, mwah leuk om een keertje te horen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mid wel vet opzich, hoor alleen weinig punch.
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Nee niet mijn kop thee, de tracks die wildstylez voor hun produceerde hadden allemaal iets episch. Dat mis ik hier totaal
T
Hardtraxxer
106 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Luca77 wrote:Wat een geneuzel. Ten eerste, dit hele verhaal al 100X gerecycled en opgerakeld. Ten tweede een aanzienlijk deel van de scene leent van elkaar, gebruikt van elkaar, maakt (onderdelen van) tracks voor elkaar etc.
Ik weet heus wel dat dit oud nieuws is, maar ik verkondig slechts mijn mening. Dat ik alleen hier zeg dat ik het niet kan waarderen betekent niet dat ik al het andere wel goedkeur ;)
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
ShadowLX wrote:de tracks die wildstylez voor hun produceerde hadden allemaal iets episch. Dat mis ik hier totaal