Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 04:33 

Hardtraxx Addict

Valt enorm tegen in vergelijking met Senses. Hier heeft Edward echt niet zijn best op gedaan. Wordt tijd dat Joram weer voor hun gaat produceren, want de inspiratie is ver te zoeken :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 11:11 

Hardtraxx Veteran

Is er ook een pagina waar alles fijntjes op staat over hoe dat nou in elkaar zit met Alphatwins en ''hun'' platen. Ben wel benieuwd hoe dat nou allemaal zit. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:13 

Artiest

sonnebloem schreef:
Is er ook een pagina waar alles fijntjes op staat over hoe dat nou in elkaar zit met Alphatwins en ''hun'' platen. Ben wel benieuwd hoe dat nou allemaal zit. :whistle:

Audiofreq heeft in zn reddit Q&A ooit bevestigd dat Joram toendertijd Alpha2 tracks produceerde. Voor veel oudere tracks kun je ook gewoon discogs checken, dan vind je dat hun Qlimax anthem bijvoorbeeld door JDX is gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:07 

Hardtraxx Veteran

Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:15 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:

linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 09:34 

Hardtraxx Veteran

Zou ook fijn zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 23:16 

Hardtraxxer

Jammer dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 00:34 

Hardtraxxer

Ik heb altijd al een grafhekel aan ghost producing gehad dus dit kan ik op geen enkele manier waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 00:49 

Hardtraxxer

Wat een geneuzel. Ten eerste, dit hele verhaal al 100X gerecycled en opgerakeld. Ten tweede een aanzienlijk deel van de scene leent van elkaar, gebruikt van elkaar, maakt (onderdelen van) tracks voor elkaar etc.

Over de track, mwah leuk om een keertje te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 10:58 

Donateur

Mid wel vet opzich, hoor alleen weinig punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:40 

Hardtraxxer

Nee niet mijn kop thee, de tracks die wildstylez voor hun produceerde hadden allemaal iets episch. Dat mis ik hier totaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 03:55 

Hardtraxxer

Luca77 schreef:
Wat een geneuzel. Ten eerste, dit hele verhaal al 100X gerecycled en opgerakeld. Ten tweede een aanzienlijk deel van de scene leent van elkaar, gebruikt van elkaar, maakt (onderdelen van) tracks voor elkaar etc.

Ik weet heus wel dat dit oud nieuws is, maar ik verkondig slechts mijn mening. Dat ik alleen hier zeg dat ik het niet kan waarderen betekent niet dat ik al het andere wel goedkeur ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:31 

Hardtraxx Addict

ShadowLX schreef:
de tracks die wildstylez voor hun produceerde hadden allemaal iets episch. Dat mis ik hier totaal
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle