B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Daveytl wrote:Ook gehoord bij Geck-O @ de Hangar en bij Atmozfears & Code Black bij de main. Bij Geck-O kwam het door het publiek, bij Atmozfears & Code Black startte DV8 hem.
Sloeg volgens mij ook totaal niet aan. Is overigens de enige keer dat ik het hoorde, dus geen last van gehad.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
4-5 keer hey-ho gehoord tijdens Geck-O & Crypsis/DP in de hangar.

Steffnov wrote:Over de Hey's en Ho's

Dit weekend op Q-Base welgeteld 1 keer gehoord. Toen ik bij puur toeval langs de radio area liep. Tijdens...onze Belgische vriend Mark met een K. Your turn, Belgen.
Tek = heee hooo + links rechts springen, dus daar is niks nieuws.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Alleen in het begin bij de hangar gehoord (zoals hierboven staat), verder heel de dag/nacht niet.
En die keer in de hangar kwam het door het publiek, niet door de MC
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
provehito wrote:Alleen in het begin bij de hangar gehoord (zoals hierboven staat), verder heel de dag/nacht niet.
En die keer in de hangar kwam het door het publiek, niet door de MC
boeiend zeg.. Heee Hooo
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 1 day ago
ik zou er bijna een punthoofd van krijgen
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Martin wrote:ik zou er bijna een punthoofd van krijgen

Scherp.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Jambekkiee wrote:Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..
Het zijn meestal inderdaad buitenlanders, maar nederlanders zijn net zo erg op dat gebied. Hekel aan zulke mensen :thumbdown:

Of mensen die niet geloven als jij nuchter naar een feestje bent (geweest) en dan blijven volhouden met opmerkingen zoals 'Ja dat zeggen ze allemaal' :')
B
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Zin wrote:
Jambekkiee wrote:Van die kut italianen, spanjaarden, fransen die vanaf het begin al wappie zijn en tegen iedereen aan lopen te duwen. Godverdomme, wat stoor ik me daar aan zeg. Je zou ze bijna een hoek verkopen..
Het zijn meestal inderdaad buitenlanders, maar nederlanders zijn net zo erg op dat gebied. Hekel aan zulke mensen :thumbdown:

Of mensen die niet geloven als jij nuchter naar een feestje bent (geweest) en dan blijven volhouden met opmerkingen zoals 'Ja dat zeggen ze allemaal' :')
Dat is mijn grootste ergernis van alles. Maar laat ze maar lekker denken, jij weet wel beter :)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Basshunterzz wrote:
Zin wrote:

Dat is mijn grootste ergernis van alles. Maar laat ze maar lekker denken, jij weet wel beter :)
Ja doe ik ook, maar soms word je er echt gek van xd
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik gebruik idd ook nooit maar gaat het niet een beetje te ver om je zelfs daaraan te ergeren...? :huh:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ventrue wrote:Ik gebruik idd ook nooit maar gaat het niet een beetje te ver om je zelfs daaraan te ergeren...? :huh:
Dat mensen telkens tegen je zeggen: 'dan gebruik je sowieso, want dat doet iedereen daar'. Ja daar erger ik me aan :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Je weet zelf beter toch, ik vind dat altijd wel grappig en lach zulke mensen van binnen uit :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

In mijn geval kan ik ook hele avond los gaan omdat ik mezelf goed kan doseren. Vergeleken met mensen die iets gebruiken en al hun energie er doorjagen waardoor ze opnieuw moeten gebruiken om verder te kunnen maar dan helemaal vdk zijn.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Grim wrote:Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

In mijn geval kan ik ook hele avond los gaan omdat ik mezelf goed kan doseren. Vergeleken met mensen die iets gebruiken en al hun energie er doorjagen waardoor ze opnieuw moeten gebruiken om verder te kunnen maar dan helemaal vdk zijn.
Is bij mij ook het geval. Mensen gebruiken drugs om langer door te kunnen zeggen ze, aan het einde van de avond staat degene die niks pakt nog het hardst te springen.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Basshunterzz wrote:
Grim wrote:Gebruik ook nooit en de reacties zijn soms wel grappig. Maar inderdaad irritant dat sommige mensen denken dat iedereen standaard gebruikt.

Is bij mij ook het geval. Mensen gebruiken drugs om langer door te kunnen zeggen ze, aan het einde van de avond staat degene die niks pakt nog het hardst te springen.
Zo herkenbaar :lol:
En daar staan ze dan half dood met zon lege blik in hun ogen xd
Heerlijk.
L
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen Nov 2018
p-stylez wrote:Ben ik de enige die zich daar dood aan irriteert?

Niet alleen op de main, maar ook in de blue hoor je het in sommige sets.
Iets irriteert je, of jij ergert je aan iets. Je ergens aan irriteren kan niet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Je bumpt een topic om even de Grammarnazi uit te hangen, lol xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
LaBierre wrote:

En toch ben je aardig op weg.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
:lol:
L
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Broken Balance wrote:
LaBierre wrote:

En toch ben je aardig op weg.
(L)
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
hee hooo verbod bordjes plaatsen bij de ingang van de zaal of gebied :list: mc publiek vragen geen hee hoo te roepen is hier geen ski hut :cry: xd no he ho here :x :nono:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
hardstylboy wrote:hee hooo verbod bordjes plaatsen bij de ingang van de zaal of gebied :list: mc publiek vragen geen hee hoo te roepen is hier geen ski hut :cry: xd no he ho here :x :nono:
0k3, raw 4 life togh pik!! hardstylboy w00pw00p.