Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Waverider ft. MC DL - Beast Mode (SCANTRAXX171)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 05/11/2014

Tracks:
Waverider ft. MC DL - Beast Mode

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Dear fans! Thank you for your votes. The result of ‪#‎WaveriderCollabs‬ is here! Waverider - Beast Mode (feat. MC DL) will be out 05.11.2014.
Image
Last edited by Magnetron on 01 Nov 2014 10:09, edited 3 times in total.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Hele preview toegevoegd
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 6 days ago
In b4 pitchkicks. Prima track, het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed. Ik vind het een prima track en tja, die kicks blijft een kwestie van smaak. Als ze omhoog gaan gaan ze inderdaad ook aardig hoog, maar ik vind het wel lekker klinken. Geeft ook wat energie mee aan de melodie!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
jaron123 wrote:het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed.
Heb je het concept wel gevolgd?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Qlown wrote:
jaron123 wrote:het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed.
Heb je het concept wel gevolgd?
Ja hij liet 2 midintro's horen en 2 "climaxen" waaronder 1 anti dus. Die er uiteindelijk als nog in zit, net als de melodie. Vocals kon je niet kiezen, ook kicks bijvoorbeeld kon je niet kiezen. Dan vind ik dat er weinig is gekozen door de "fans".
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Je kon de midintro's kiezen, de vocals, de melodie en of het climax of anti werd (dat dus besloten werd om beide te gebruiken).
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Qlown wrote:Je kon de midintro's kiezen, de vocals, de melodie en of het climax of anti werd (dat dus besloten werd om beide te gebruiken).
Ja alleen vond ik gewoon dat je keuze uiteindelijk heel erg beperkt werd nadat eerst het idee heel vet klonk. Uiteindelijk heb je ziek weinig keus. Maargoed OT:
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
jaron123 wrote:
Qlown wrote:Je kon de midintro's kiezen, de vocals, de melodie en of het climax of anti werd (dat dus besloten werd om beide te gebruiken).
Ja alleen vond ik gewoon dat je keuze uiteindelijk heel erg beperkt werd nadat eerst het idee heel vet klonk. Uiteindelijk heb je ziek weinig keus. Maargoed OT:
Je luistert dus niet.. Je kon hier elk aspect kiezen. Alleen omdat mensen het kicker vonden om een anti én melodieuze climax te gebruiken, heeft hij dit dus gedaan..
Gewoon een keuze links of rechts.. niet 10 opzetjes, en kies maar..
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Punthoofd wrote:
jaron123 wrote:
Je luistert dus niet.. Je kon hier elk aspect kiezen. Alleen omdat mensen het kicker vonden om een anti én melodieuze climax te gebruiken, heeft hij dit dus gedaan..
Gewoon een keuze links of rechts.. niet 10 opzetjes, en kies maar..
Dan "luister" jij ook slecht want je kon zeker niet elke aspect kiezen. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik vind dat er weinig keus was om uit de kiezen? Dat is t enige wat ik zeg.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vind dit niet echt wat. Code Red was lekkerder
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Mag verplaatst worden
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Mooi en aardig allemaal, maar je hebt niet uit het (voor mij) belangrijkste element kunnen kiezen; de kick. Vind deze erg lelijk klinken, al helemaal als ze pitchen. Voor de rest is het ook niet spannend genoeg; semi-stoere vocalen, melodie die me niet pakt en die anti vind ik ook niks.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Een artiest wil eens iets origineels doen en alle azijnpissers vallen over dat je niet alle elementen kon kiezen... >.<
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Stinus wrote:Een artiest wil eens iets origineels doen en alle azijnpissers vallen over dat je niet alle elementen kon kiezen... >.<
Iemand die een mening heeft is een azijnpisser volgens jou? Seems legit.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
The Venator wrote:
Stinus wrote:Een artiest wil eens iets origineels doen en alle azijnpissers vallen over dat je niet alle elementen kon kiezen... >.<
Iemand die een mening heeft is een azijnpisser volgens jou? Seems legit.
dit dus
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Vind dit helemaal niets. Melodie is saai, kort en wordt daardoor na verloop van tijd nogal irritant Daarbij vind ik de vocal niet bij het geheel passen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Warface? Is that you?!