Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:14 

Hardtraxx Crew

Waverider ft. MC DL - Beast Mode (SCANTRAXX171)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 05/11/2014

Tracks:
Waverider ft. MC DL - Beast Mode

Samples:

Bron:
Citaat:
Dear fans! Thank you for your votes. The result of ‪#‎WaveriderCollabs‬ is here! Waverider - Beast Mode (feat. MC DL) will be out 05.11.2014.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:06 

Hardtraxx Crew

Hele preview toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:10 

Hardtraxx Veteran

In b4 pitchkicks. Prima track, het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed. Ik vind het een prima track en tja, die kicks blijft een kwestie van smaak. Als ze omhoog gaan gaan ze inderdaad ook aardig hoog, maar ik vind het wel lekker klinken. Geeft ook wat energie mee aan de melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:14 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed.

Heb je het concept wel gevolgd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:28 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
jaron123 schreef:
het hele concept "je mag kiezen" vind ik eigenlijk een beetje slecht uitgewerkt. Enige wat echt gekozen is is de midintro. En enige wat je nog anders kon kiezen is een andere midintro. Hij heeft er een anti in gedaan en de melodie alsnog gebruikt maargoed.

Heb je het concept wel gevolgd?

Ja hij liet 2 midintro's horen en 2 "climaxen" waaronder 1 anti dus. Die er uiteindelijk als nog in zit, net als de melodie. Vocals kon je niet kiezen, ook kicks bijvoorbeeld kon je niet kiezen. Dan vind ik dat er weinig is gekozen door de "fans".
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

Je kon de midintro's kiezen, de vocals, de melodie en of het climax of anti werd (dat dus besloten werd om beide te gebruiken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 22:49 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Je kon de midintro's kiezen, de vocals, de melodie en of het climax of anti werd (dat dus besloten werd om beide te gebruiken).

Ja alleen vond ik gewoon dat je keuze uiteindelijk heel erg beperkt werd nadat eerst het idee heel vet klonk. Uiteindelijk heb je ziek weinig keus. Maargoed OT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:25 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Qlown schreef:

Ja alleen vond ik gewoon dat je keuze uiteindelijk heel erg beperkt werd nadat eerst het idee heel vet klonk. Uiteindelijk heb je ziek weinig keus. Maargoed OT:

Je luistert dus niet.. Je kon hier elk aspect kiezen. Alleen omdat mensen het kicker vonden om een anti én melodieuze climax te gebruiken, heeft hij dit dus gedaan..
Gewoon een keuze links of rechts.. niet 10 opzetjes, en kies maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:51 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
jaron123 schreef:
Qlown schreef:

Je luistert dus niet.. Je kon hier elk aspect kiezen. Alleen omdat mensen het kicker vonden om een anti én melodieuze climax te gebruiken, heeft hij dit dus gedaan..
Gewoon een keuze links of rechts.. niet 10 opzetjes, en kies maar..

Dan "luister" jij ook slecht want je kon zeker niet elke aspect kiezen. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik vind dat er weinig keus was om uit de kiezen? Dat is t enige wat ik zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

Vind dit niet echt wat. Code Red was lekkerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 14:23 

Hardtraxx Crew

Mag verplaatst worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:51 

Hardtraxx Crew

Mooi en aardig allemaal, maar je hebt niet uit het (voor mij) belangrijkste element kunnen kiezen; de kick. Vind deze erg lelijk klinken, al helemaal als ze pitchen. Voor de rest is het ook niet spannend genoeg; semi-stoere vocalen, melodie die me niet pakt en die anti vind ik ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 00:29 

Hardtraxxer

Een artiest wil eens iets origineels doen en alle azijnpissers vallen over dat je niet alle elementen kon kiezen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 18:41 

Hardtraxx Beheerder

Stinus schreef:
Een artiest wil eens iets origineels doen en alle azijnpissers vallen over dat je niet alle elementen kon kiezen... >.<

Iemand die een mening heeft is een azijnpisser volgens jou? Seems legit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 18:45 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Stinus schreef:

Iemand die een mening heeft is een azijnpisser volgens jou? Seems legit.

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:45 

Hardtraxxer

Vind dit helemaal niets. Melodie is saai, kort en wordt daardoor na verloop van tijd nogal irritant Daarbij vind ik de vocal niet bij het geheel passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:54 

Donateur

Stinus schreef:

Warface? Is that you?!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle