Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025

Tracklist:
Tracklist:
1. Crypsis - You Know (Mind Dimension kick edit)
2. Sub Sonik - Chronic Freakz
3. D-Mind - ID
4. Sub Sonik - Look At Me Now
5. D-Block & S-te-Fan ft High Voltage - Shiverz
6. D-mon - Turn It Up
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Digital Mindz & Riiho - Shut Up
9. Dark Pact & Fanteria - Extermination
10. Primefire - Mission Destroy
11. Fanteria - Defend The Raw
12. D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (Luna & E-force RMX)
13. Firehaze & Bouncing Ball - Church power
14. Primefire - The Owlman
15. Warface & Delete - Enforce the Beat
16. B-Front & Frequencerz - Psycho
17. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Remix)
18. Sub Sonik - Go Fuck Yourself
19. Radical Redemption - Devastation & Disorder
20. Regain - Push It To The Limit
21. Warface - FTP
22. Sub Sonik - To Hell
23. Delete - Loudness Tool 2014
24. The R3bels - Pattern 2
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
:sleep:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Mitzinator wrote: :sleep:
Onderbouw dan ook even waarom je er van gaapt, wel zo netjes als één van de DJ's de set hier zelf post.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
3. D-Mind - Fuckin' Roller
M
Hardtraxx Veteran
Delt-A wrote:
Onderbouw dan ook even waarom je er van gaapt, wel zo netjes als één van de DJ's de set hier zelf post.
Nou, alsof we dit soort sets niet kennen.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Mitzinator wrote:
Delt-A wrote:
En daarmee bedoel je wat? Mixwerk? Platenkeuze?
M
Hardtraxx Veteran
_theon_ wrote:
Mitzinator wrote:
Delt-A wrote:
En daarmee bedoel je wat? Mixwerk? Platenkeuze?
De platenkeuze obv.

Maarja, ik zeg wel niks meer. -.-
+1 voor Shiverz & Pattern 2 tho.
Last edited by MYTZE on 06 Oct 2014 21:39, edited 2 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ilmar wrote:2. Sub Sonik - Chronic Freakz
3. D-Mind - Fuckin' Roller
5. D-Block & S-te-Fan ft High Voltage - Shiverz
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Digital Mindz & Riiho - Shut Up
15. Warface & Delete - Enforce the Beat
16. B-Front & Frequencerz - Psycho
17. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Remix)
24. The R3bels - Pattern 2
Beste tracks van de set (no offence)! Die mashup van je vind ik echt dik. Goed mixwerk ook.
Last edited by Qlown on 06 Oct 2014 21:38, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Smaken verschillen, en het gaat er soms ook om wat voor publiek er in de zaal staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Mitzinator wrote: De platenkeuze obv.

Maarja, ik zeg wel niks meer. -.-
+1 voor Shiverz & Pattern 2 tho.
Je mag gerust je mening hier geven maar omdat hier de laatste veel wordt gezegd dat artiesten hier zich niet welkom voelen, probeer ik daar nu wat verandering in te brengen. :)

Dus de kritiek voor de artiest: platenkeuze is, volgens Mitzinator, aan de saaie kant omdat veel nummers dezelfde stijl aanhouden van de tegenwoordige raw hardstyle. Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Ik kom zelf nog terug op deze set over het mixwerk, in hoeverre ik daar feedback op kan geven.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
_theon_ wrote: Dus de kritiek voor de artiest: platenkeuze is, volgens Mitzinator, aan de saaie kant omdat veel nummers dezelfde stijl aanhouden van de tegenwoordige raw hardstyle. Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Ik kom zelf nog terug op deze set over het mixwerk, in hoeverre ik daar feedback op kan geven.
Dank u, zo kan het dus ook ^^

Tracklist spreekt mij ook onvoldoende aan, veel tracks die ik al veel voorbij heb horen komen of mij niet direct aanspreken. Zal hem binnenkort even doorskippen voor je nieuwe platen. :)
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
_theon_ wrote: Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)
Oudere tracks zijn zeker vaak vet! Zitten er natuurlijk wel een paar in deze set en een aantal promo's. Ieder z'n ding. Het sloeg in ieder geval live goed aan.
Last edited by Youri on 06 Oct 2014 22:06, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Mitzinator wrote:Nou, alsof we dit soort sets niet kennen.
Ik zie een aantal oudere tracks en een flink aantal promo's van opkomende talenten. Deze set is alles behalve 'meer van hetzelfde' vind ik.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Maximum wrote:
Mitzinator wrote:Nou, alsof we dit soort sets niet kennen.
Ik zie een aantal oudere tracks en een flink aantal promo's van opkomende talenten. Deze set is alles behalve 'meer van hetzelfde' vind ik.
Dit. Zitten een paar dikke promo's bij. :woot:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Niet helemaal mij pakkie an, tracklist spreekt me niet echt aan door de standaard formule van screeches hier en daar in de meeste tracks van deze set. Heb een gedeelte geluisterd en het mixwerk was wel dik! Mja, zoals aangegeven, voor de variatie wat meer oude klappers ertussendoor zou het voor mij stukken interessanter maken. :)
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Wat een bazen set mooi eentje voor in de auto!! Sub Sonik - Look At Me Now & Regain - Push It To The Limit :love: :bomb:
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Vette set ! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Youri wrote:
_theon_ wrote: Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)
Oudere tracks zijn zeker vaak vet! Zitten er natuurlijk wel een paar in deze set en een aantal promo's. Ieder z'n ding. Het sloeg in ieder geval live goed aan.
Ja klopt door inderdaad de promo's, waar jullie over beschikken, ben je ook onderscheidend. Ik nam ook alleen even het standpunt van Mitzinator over. Je had jouw post ook aangepast over wat jonger publiek oid zag ik. Dat speelt natuurlijk ook mee dus dat kun je voor verdere toelichting er gerust bij zetten. Ik snap goed dat jullie voor dit soort lijstjes gaan. :)