Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:32 

Hardtraxxer

Tracklist:
Tracklist:
1. Crypsis - You Know (Mind Dimension kick edit)
2. Sub Sonik - Chronic Freakz
3. D-Mind - ID
4. Sub Sonik - Look At Me Now
5. D-Block & S-te-Fan ft High Voltage - Shiverz
6. D-mon - Turn It Up
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Digital Mindz & Riiho - Shut Up
9. Dark Pact & Fanteria - Extermination
10. Primefire - Mission Destroy
11. Fanteria - Defend The Raw
12. D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (Luna & E-force RMX)
13. Firehaze & Bouncing Ball - Church power
14. Primefire - The Owlman
15. Warface & Delete - Enforce the Beat
16. B-Front & Frequencerz - Psycho
17. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Remix)
18. Sub Sonik - Go Fuck Yourself
19. Radical Redemption - Devastation & Disorder
20. Regain - Push It To The Limit
21. Warface - FTP
22. Sub Sonik - To Hell
23. Delete - Loudness Tool 2014
24. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:47 

Hardtraxx Veteran

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:58 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:

Onderbouw dan ook even waarom je er van gaapt, wel zo netjes als één van de DJ's de set hier zelf post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:59 

Hardtraxxer

3. D-Mind - Fuckin' Roller
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:20 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Mitzinator schreef:

Onderbouw dan ook even waarom je er van gaapt, wel zo netjes als één van de DJ's de set hier zelf post.

Nou, alsof we dit soort sets niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Delt-A schreef:
Mitzinator schreef:

En daarmee bedoel je wat? Mixwerk? Platenkeuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Mitzinator schreef:
Delt-A schreef:

En daarmee bedoel je wat? Mixwerk? Platenkeuze?

De platenkeuze obv.

Maarja, ik zeg wel niks meer. -.-
+1 voor Shiverz & Pattern 2 tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
2. Sub Sonik - Chronic Freakz
3. D-Mind - Fuckin' Roller
5. D-Block & S-te-Fan ft High Voltage - Shiverz
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Digital Mindz & Riiho - Shut Up
15. Warface & Delete - Enforce the Beat
16. B-Front & Frequencerz - Psycho
17. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Remix)
24. The R3bels - Pattern 2

Beste tracks van de set (no offence)! Die mashup van je vind ik echt dik. Goed mixwerk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:38 

Hardtraxxer

Smaken verschillen, en het gaat er soms ook om wat voor publiek er in de zaal staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:46 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
De platenkeuze obv.

Maarja, ik zeg wel niks meer. -.-
+1 voor Shiverz & Pattern 2 tho.

Je mag gerust je mening hier geven maar omdat hier de laatste veel wordt gezegd dat artiesten hier zich niet welkom voelen, probeer ik daar nu wat verandering in te brengen. :)

Dus de kritiek voor de artiest: platenkeuze is, volgens Mitzinator, aan de saaie kant omdat veel nummers dezelfde stijl aanhouden van de tegenwoordige raw hardstyle. Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Ik kom zelf nog terug op deze set over het mixwerk, in hoeverre ik daar feedback op kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:49 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:
Dus de kritiek voor de artiest: platenkeuze is, volgens Mitzinator, aan de saaie kant omdat veel nummers dezelfde stijl aanhouden van de tegenwoordige raw hardstyle. Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Ik kom zelf nog terug op deze set over het mixwerk, in hoeverre ik daar feedback op kan geven.

Dank u, zo kan het dus ook ^^

Tracklist spreekt mij ook onvoldoende aan, veel tracks die ik al veel voorbij heb horen komen of mij niet direct aanspreken. Zal hem binnenkort even doorskippen voor je nieuwe platen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:53 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Oudere tracks zijn zeker vaak vet! Zitten er natuurlijk wel een paar in deze set en een aantal promo's. Ieder z'n ding. Het sloeg in ieder geval live goed aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:04 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:

Ik zie een aantal oudere tracks en een flink aantal promo's van opkomende talenten. Deze set is alles behalve 'meer van hetzelfde' vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:08 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Mitzinator schreef:

Ik zie een aantal oudere tracks en een flink aantal promo's van opkomende talenten. Deze set is alles behalve 'meer van hetzelfde' vind ik.

Dit. Zitten een paar dikke promo's bij. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Niet helemaal mij pakkie an, tracklist spreekt me niet echt aan door de standaard formule van screeches hier en daar in de meeste tracks van deze set. Heb een gedeelte geluisterd en het mixwerk was wel dik! Mja, zoals aangegeven, voor de variatie wat meer oude klappers ertussendoor zou het voor mij stukken interessanter maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:48 

Hardtraxxer

Wat een bazen set mooi eentje voor in de auto!! Sub Sonik - Look At Me Now & Regain - Push It To The Limit :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:55 

Hardtraxx Elite

Vette set ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 23:01 

Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
_theon_ schreef:
Je zou dit kunnen verbeteren door een wat oudere plaat erin te gooien (toevallig dan niet Pattern 2 want die heeft wel dezelfde stijl) of een B-Front/Chris One plaatje. Zo hou je jouw set interessant voor een breder plubiek en ben je wat meer onderscheidend. (correct me if i'm wrong)

Oudere tracks zijn zeker vaak vet! Zitten er natuurlijk wel een paar in deze set en een aantal promo's. Ieder z'n ding. Het sloeg in ieder geval live goed aan.

Ja klopt door inderdaad de promo's, waar jullie over beschikken, ben je ook onderscheidend. Ik nam ook alleen even het standpunt van Mitzinator over. Je had jouw post ook aangepast over wat jonger publiek oid zag ik. Dat speelt natuurlijk ook mee dus dat kun je voor verdere toelichting er gerust bij zetten. Ik snap goed dat jullie voor dit soort lijstjes gaan. :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle