A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Artiest: Ran-D

Track(s): Wolfchild

Sample/video:
View on YouTube

Bron:
https://www.facebook.com/djrandofficial?ref=ts&fref=ts
Last edited by Analoxx on 01 Oct 2014 19:52, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
de s weghalen bij https.. zoveel posts en niet eens een filmpje kunnen plaatsen :/

OT: leuke kick, maar wordt hier nog niet echt warm van
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Snitch_MP wrote:de s weghalen bij https.. zoveel posts en niet eens een filmpje kunnen plaatsen :/

OT: leuke kick, maar wordt hier nog niet echt warm van
Waar je je druk om kan maken zeg -.-
Via telefoon gaat bij mij nu eenmaal wat lastiger.
K
Dikke kick! Hopelijk komt er een climax met een vette melodie achteraan! Weer een anti zou zonde zijn aangezien Ran-D toch echt hele vette melodieën kan maken en heeft gemaakt! :cool:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Klinkt dik !!! :D
A
Ja dit heeft wel wat voor zover ik kan horen, Ran-D gaat lekker zeg :D

EDIT:
Kiloknaller wrote:Hopelijk komt er een climax met een vette melodie achteraan! Weer een anti zou zonde zijn aangezien Ran-D toch echt hele vette melodieën kan maken en heeft gemaakt! :cool:
Dit inderdaad :innocent:
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
http://www13.zippyshare.com/v/48431014/file.html

@34:34
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd
OT: kicks klinken best lekker alleen ik ben niet zo'n fan van die Ran-D sounds.
K
Ventrue wrote:Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd
Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Deze draaiden Digital Punk & E-Force daarna ook nog in hun set. Vond het wel een leuk plaatje ^^
Ventrue wrote:Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd
Wauw, tof. Hoe kom je precies aan die statistieken?
En op welke manier houdt het kennen van Theracords verband met een True Hardstyle fanatic zijn? Onzinnige discussie overigens verder, maar die opmerking sloeg gewoon nergens op.
Kiloknaller wrote:Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)
Het is gewoon (raw) Hardstyle hoor. Zo anders is het niet als dat jij je voorstelt. Was jij ook niet diegene die dezelfde onzin liep te bazelen over het 'Theracords genre' in dat Unleashed topic?
K
pim0412 wrote:Deze draaiden Digital Punk & E-Force daarna ook nog in hun set. Vond het wel een leuk plaatje ^^
Wauw, tof. Hoe kom je precies aan die statistieken?
En op welke manier houdt het kennen van Theracords verband met een True Hardstyle fanatic zijn? Onzinnige discussie overigens verder, maar die opmerking sloeg gewoon nergens op.
Kiloknaller wrote:Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)
Het is gewoon (raw) Hardstyle hoor. Zo anders is het niet als dat jij je voorstelt. Was jij ook niet diegene die dezelfde onzin liep te bazelen over het 'Theracords genre' in dat Unleashed topic?
Geen idee! Zou zomaar kunnen! Zoek het anders ff op :thumbup:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Ligt het aan mij of is Ran-D een beetje aan het kaakschaatsen in dat filmpje
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ventrue wrote:Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd .
Brrr wat een vreselijke opmerking :yawn:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Tuurlijk is de helft overdreven gezegd maar hoeveel mensen kwamen er naar Supremacy puur voor Minus Militia met hun shirt die verder geen ene kennis van andere Hardstyle artiesten hebben, ja het is overdreven maar ik zou die mensen nou niet echt Hardstyle fanatics noemen
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Klinkt als een redelijk plaatje inderdaad. Als die nou eens wat originelere setjes neerzet, want man man wat zijn die voorspelbaar en zaaddodend ondertussen.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 1 day ago
We kunnen hier verder.