Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Ran-D

Track(s): Wolfchild

Sample/video:


Bron:
https://www.facebook.com/djrandofficial?ref=ts&fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:51 
 
Hardtraxxer

de s weghalen bij https.. zoveel posts en niet eens een filmpje kunnen plaatsen :/

OT: leuke kick, maar wordt hier nog niet echt warm van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
de s weghalen bij https.. zoveel posts en niet eens een filmpje kunnen plaatsen :/

OT: leuke kick, maar wordt hier nog niet echt warm van


Waar je je druk om kan maken zeg -.-
Via telefoon gaat bij mij nu eenmaal wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:00 
 

Dikke kick! Hopelijk komt er een climax met een vette melodie achteraan! Weer een anti zou zonde zijn aangezien Ran-D toch echt hele vette melodieën kan maken en heeft gemaakt! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt dik !!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:32 
 

Ja dit heeft wel wat voor zover ik kan horen, Ran-D gaat lekker zeg :D

EDIT:
Kiloknaller schreef:
Hopelijk komt er een climax met een vette melodie achteraan! Weer een anti zou zonde zijn aangezien Ran-D toch echt hele vette melodieën kan maken en heeft gemaakt! :cool:

Dit inderdaad :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/48431014/file.html[/zippy]

@34:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd
OT: kicks klinken best lekker alleen ik ben niet zo'n fan van die Ran-D sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:40 
 

Ventrue schreef:
Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd

Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze draaiden Digital Punk & E-Force daarna ook nog in hun set. Vond het wel een leuk plaatje ^^

Ventrue schreef:
Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd

Wauw, tof. Hoe kom je precies aan die statistieken?
En op welke manier houdt het kennen van Theracords verband met een True Hardstyle fanatic zijn? Onzinnige discussie overigens verder, maar die opmerking sloeg gewoon nergens op.

Kiloknaller schreef:
Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)

Het is gewoon (raw) Hardstyle hoor. Zo anders is het niet als dat jij je voorstelt. Was jij ook niet diegene die dezelfde onzin liep te bazelen over het 'Theracords genre' in dat Unleashed topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:58 
 

pim0412 schreef:
Deze draaiden Digital Punk & E-Force daarna ook nog in hun set. Vond het wel een leuk plaatje ^^

Ventrue schreef:
Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd

Wauw, tof. Hoe kom je precies aan die statistieken?
En op welke manier houdt het kennen van Theracords verband met een True Hardstyle fanatic zijn? Onzinnige discussie overigens verder, maar die opmerking sloeg gewoon nergens op.

Kiloknaller schreef:
Moet dat dan? Dat vind ik ook niet zo heel raar hoor omdat het toch een specifiek genre is ;)

Het is gewoon (raw) Hardstyle hoor. Zo anders is het niet als dat jij je voorstelt. Was jij ook niet diegene die dezelfde onzin liep te bazelen over het 'Theracords genre' in dat Unleashed topic?


Geen idee! Zou zomaar kunnen! Zoek het anders ff op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of is Ran-D een beetje aan het kaakschaatsen in dat filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Op 1:13: 'Only true Hardstyle fanatics' man de helft daar weet niet eens wie Theracords zijn xd .

Brrr wat een vreselijke opmerking :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tuurlijk is de helft overdreven gezegd maar hoeveel mensen kwamen er naar Supremacy puur voor Minus Militia met hun shirt die verder geen ene kennis van andere Hardstyle artiesten hebben, ja het is overdreven maar ik zou die mensen nou niet echt Hardstyle fanatics noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een redelijk plaatje inderdaad. Als die nou eens wat originelere setjes neerzet, want man man wat zijn die voorspelbaar en zaaddodend ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

We kunnen hier verder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks