Nc tracks vind ik leuk hoor, maar niet veel nieuwsRavenwood wrote:mee eens.The Indicator wrote:maar de cd van crypsis is erg slecht!!
Noisecontrollers valt ook een beetje tegen.
Wildstylez en Tatanka
Active topics in Hardstyle
Moderators
dat juist wel, maar het past niet goed bij elkaar vind ik. de tracks zijn leuk.
de tracks van bijvoorbeeld tatanka vind ik om gewoon te luisteren niet veel aan, maar het geheel van die CD is gewoon perfect. dat mis ik bij NC CD
de tracks van bijvoorbeeld tatanka vind ik om gewoon te luisteren niet veel aan, maar het geheel van die CD is gewoon perfect. dat mis ik bij NC CD
Ravenwood wrote:dat juist wel, maar het past niet goed bij elkaar vind ik. de tracks zijn leuk.
Ow ja, zo vind ik het ook wel, maar ik doe het voor de tracks, vind bij alle cd's wel een stuk of 5 nummers mooi, behalve bij crypsis... daar is egen zak aan
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
kom op man die platen van nc heb je al 20000x gehoord,, crypsis maakt gewoon een dikke beuk cd met nummers die weinig worden gedraaid (chain reaction
) . Dat is toch prachtig dat hardbass die gast ook een cd laat mixen, ik luister bijna alleen maar die van crypsis de rest word je mee doodgegooid 
Timmer wrote:kom op man die platen van nc heb je al 20000x gehoord,, crypsis maakt gewoon een dikke beuk cd met nummers die weinig worden gedraaid (chain reaction) . Dat is toch prachtig dat hardbass die gast ook een cd laat mixen, ik luister bijna alleen maar die van crypsis de rest word je mee doodgegooid
Weet je, ik heb die meuk van crypsis al veel te vaak gehoord, heb de cd gedownload(sorry
Die van crypsis zijn ook wel lekker in het begin van je set, maar ik vind ut niks om dat nou klappers te noemen.
Btw vind ik crypsis beter als die waardeloze tracks van Chain Reaction
crypsis cd is idd poep...
noisecontrollers & wildstylez heb ik allebei wel een stuk of 3 keer geluisterd. Niks mis mee.
tatanka cd kan ermee door.
noisecontrollers & wildstylez heb ik allebei wel een stuk of 3 keer geluisterd. Niks mis mee.
tatanka cd kan ermee door.
Crypsis CD is wel teveel van hetzelfde vind ik. Sommige nummers kunnen op een gegeven moment ook niet meer boeien.
Tatanka CD gisteren nog opgezet in de auto van een maat van mij, even de nieuwe boxen testen. Goeiedag zeg hehe!
Tatanka CD gisteren nog opgezet in de auto van een maat van mij, even de nieuwe boxen testen. Goeiedag zeg hehe!
dawasiknie wrote:Crypsis CD is wel teveel van hetzelfde vind ik. Sommige nummers kunnen op een gegeven moment ook niet meer boeien.
Veel beukplaten, maar beste op die cd is: Hardstyle Masterz- Respect
En op de cd van Nc: Frontliner&B-Front- Magic, man zeg wat een knaller is dat, vooral dat intro!! DAMN!!