Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
The Indicator schreef:
maar de cd van crypsis is erg slecht!! :oh:


mee eens.

Noisecontrollers valt ook een beetje tegen.

Wildstylez en Tatanka :loving:


Nc tracks vind ik leuk hoor, maar niet veel nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat juist wel, maar het past niet goed bij elkaar vind ik. de tracks zijn leuk.

de tracks van bijvoorbeeld tatanka vind ik om gewoon te luisteren niet veel aan, maar het geheel van die CD is gewoon perfect. dat mis ik bij NC CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mooi cdtje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
dat juist wel, maar het past niet goed bij elkaar vind ik. de tracks zijn leuk.

de tracks van bijvoorbeeld tatanka vind ik om gewoon te luisteren niet veel aan, maar het geheel van die CD is gewoon perfect. dat mis ik bij NC CD



Ow ja, zo vind ik het ook wel, maar ik doe het voor de tracks, vind bij alle cd's wel een stuk of 5 nummers mooi, behalve bij crypsis... daar is egen zak aan :sleep: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

kom op man die platen van nc heb je al 20000x gehoord,, crypsis maakt gewoon een dikke beuk cd met nummers die weinig worden gedraaid (chain reaction :worship: ) . Dat is toch prachtig dat hardbass die gast ook een cd laat mixen, ik luister bijna alleen maar die van crypsis de rest word je mee doodgegooid :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
kom op man die platen van nc heb je al 20000x gehoord,, crypsis maakt gewoon een dikke beuk cd met nummers die weinig worden gedraaid (chain reaction :worship: ) . Dat is toch prachtig dat hardbass die gast ook een cd laat mixen, ik luister bijna alleen maar die van crypsis de rest word je mee doodgegooid :huh:



Weet je, ik heb die meuk van crypsis al veel te vaak gehoord, heb de cd gedownload(sorry ;)) en later nog een keer zo'n vinyl van um geluisterd, maar al die tracks zijn hetzelfde, dus ik kende die shit al. Nc nummers heb ik miss wel vaak gehoord, maar ze blijven goed. Persoonlijk vind ik de Tat cd heerlijk beuken, lekker om te draaien, minder voor zo, wildstylez cd is lekker om te draaien en om lekker te luisteren, evenals de nc cd.

Die van crypsis zijn ook wel lekker in het begin van je set, maar ik vind ut niks om dat nou klappers te noemen.

Btw vind ik crypsis beter als die waardeloze tracks van Chain Reaction :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

crypsis cd is idd poep...
noisecontrollers & wildstylez heb ik allebei wel een stuk of 3 keer geluisterd. Niks mis mee.
tatanka cd kan ermee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis CD is wel teveel van hetzelfde vind ik. Sommige nummers kunnen op een gegeven moment ook niet meer boeien.

Tatanka CD gisteren nog opgezet in de auto van een maat van mij, even de nieuwe boxen testen. Goeiedag zeg hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Crypsis CD is wel teveel van hetzelfde vind ik. Sommige nummers kunnen op een gegeven moment ook niet meer boeien.

Tatanka CD gisteren nog opgezet in de auto van een maat van mij, even de nieuwe boxen testen. Goeiedag zeg hehe!



Veel beukplaten, maar beste op die cd is: Hardstyle Masterz- Respect

En op de cd van Nc: Frontliner&B-Front- Magic, man zeg wat een knaller is dat, vooral dat intro!! DAMN!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle