Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik kan best genieten van zulke plaatjes, gewoon zo extreem vrolijk dat je er vanzelf blij van wordt :D
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
outro lijkt eerder op SMD - all for the thrill
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
JeftaElachouri wrote:
iMark wrote:Ben er inmiddels nu wel klaar mee dat bij een track van Da Tweekaz weer gereageerd moet worden dat het kermishardstyle is. Dit is hun stijl, zo produceren ze al jaren.
Dit. Daardoor vallen ze op binnen het mainstream deel van de hardstyle en dat vink ik knap. :thumbup:
Iemand die niet van Hardstyle houdt kan dit evenmin waarderen dan een rauwere plaat, dus eigenlijk slaat Kermishardstyle ook nergens op.
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
The Venator wrote:
JeftaElachouri wrote:
iMark wrote:Ben er inmiddels nu wel klaar mee dat bij een track van Da Tweekaz weer gereageerd moet worden dat het kermishardstyle is. Dit is hun stijl, zo produceren ze al jaren.
Dit. Daardoor vallen ze op binnen het mainstream deel van de hardstyle en dat vink ik knap. :thumbup:
Iemand die niet van Hardstyle houdt kan dit evenmin waarderen dan een rauwere plaat, dus eigenlijk slaat Kermishardstyle ook nergens op.
Dat is niet waar man
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
Idd, sommige mensen lijken het niet te snappen.
Als je da tweekaz ziet staan weet je welke stijl het gaat zijn. Is dat je stijl niet, geen probleem, maar kom ook niet liggen zeiken op elk nummer dat ze maken.
Ik vind bvb B-Front niet goed, das een kwestie van smaak, dus ik laat die topics meestal links liggen.

En idd een forum is vrije meningsuiting, maar posts als "kutnummer" dragen echt niets bij.

Dit gezegd zijnde ga ik Da Tweekaz nog eens draaien, want het is nu eenmaal een nummer dat blijft hangen :loving: :thumbup: :P
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Origineel is al een prachtig liedje, en Da Tweekaz hebben hier ook weer iets moois van gemaakt :thumbsup: .
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Niet mee eens met wat iedereen hier zegt van 'je weet wat je van Da Tweekaz kunt verwachten'. Ik vond Carnival van hun erg gaaf, maar ik kan de stijl die ze 9 van de 10 produceren niet waarderen. Ook hun nieuwe track Tweekay vind ik best leuk. Dus je kunt niet altijd puur op de naam voorspellen wat voor track het is. Ik ben het met jullie eens dat 'wat een kutnummer' wat overdreven is, maar ik snap best dat mensen uiteindelijk teleurgesteld zijn.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
wootum wrote:Niet mee eens met wat iedereen hier zegt van 'je weet wat je van Da Tweekaz kunt verwachten'. Ik vond Carnival van hun erg gaaf, maar ik kan de stijl die ze 9 van de 10 produceren niet waarderen. Ook hun nieuwe track Tweekay vind ik best leuk. Dus je kunt niet altijd puur op de naam voorspellen wat voor track het is. Ik ben het met jullie eens dat 'wat een kutnummer' wat overdreven is, maar ik snap best dat mensen uiteindelijk teleurgesteld zijn.
Leg mij dan eens uit wat de definitie van 'Kermis muziek' in houd wat betreft Da Tweekaz.

Die jongens maken gewoon blij euforisch muziek. Misschien dat niet iedereen dit kan waarderen maar waarom 'Kermis muziek'. Ik heb op nog geen één kermis Da Tweekaz gehoord hoor.

Plus daarbij dat deze jongens gewoon hun eigen stijl handhaven zoals elk andere artiest. Dat je het er niet mee eens bent oké. Dat het nummer je niet aan slaat oké. Maar 9 van de 10 hier op het forum zien Da Tweekaz staan, luisteren 10 sec en zeggen dat het 'Kermis muziek' is of dat het een kut nummer is zonder naar de technische aspecten te kijken of uberhaupt zijn mening met goede argumenten te versterken.

Tegenwoordig maken zij dit soort nummers gewoon. Het is al een lange tijd geleden dat zij een echt van oorsprong Tweekaz nummer hebben gemaakt. Dus je weet wel wat je kan verwachten tegenwoordig.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Tekstyle, dat is kermismuziek.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
p-stylez wrote:kermishardstyle
Pushen met die dingen Pushen met die dingen Pushen met die dingen Pushen met die dingen

Ontopic: leuke track, net hands-up gewoon :loving:
Last edited by Maximumraver on 01 Jun 2014 02:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Jezus wat een kermismuziek.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
chas1n wrote:Jezus wat een kermismuziek.
Jemig die hadden we niet zien aankomen, laten we nu allemaal even lachen. :corn: .

Het is gewoon heel vrolijk wat hun maken, maar dat doen ze sinds ver voordat ze op DWX zaten (Angeli Domini e.d.). Af en toe zit er wel iets anders tussen (Summer Angel 2009, Nothingness). Het is bij hun meer de vraag, vind je de melodie en het sfeertje leuk, want verder veranderen ze niet heel veel.

Vandaar dat ik het raar vind dat sommige mensen er zo raar op reageren, want je kan tot op een zeker punt gewoon precies hetzelfde verwachten. En zoals je het dan noemt "Kermishardstyle", dat kun je gewoon elke keer verwachten van hun, de ene track kan je dan meer leggen door bepaalde naaste factoren maar de kern van elke track van hun is hetzelfde.
M
3 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Heerlijk vrolijk plaatje, bezorgt me echt een xd

Doet me beetje denken aan Cascada :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2014
last seen May 2016
chas1n wrote:Jezus wat een kermismuziek.
Let it go!!, Let it GO!!