Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan best genieten van zulke plaatjes, gewoon zo extreem vrolijk dat je er vanzelf blij van wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

outro lijkt eerder op SMD - all for the thrill
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
iMark schreef:
Ben er inmiddels nu wel klaar mee dat bij een track van Da Tweekaz weer gereageerd moet worden dat het kermishardstyle is. Dit is hun stijl, zo produceren ze al jaren.

Dit. Daardoor vallen ze op binnen het mainstream deel van de hardstyle en dat vink ik knap. :thumbup:


Iemand die niet van Hardstyle houdt kan dit evenmin waarderen dan een rauwere plaat, dus eigenlijk slaat Kermishardstyle ook nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:53 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
JeftaElachouri schreef:
iMark schreef:
Ben er inmiddels nu wel klaar mee dat bij een track van Da Tweekaz weer gereageerd moet worden dat het kermishardstyle is. Dit is hun stijl, zo produceren ze al jaren.

Dit. Daardoor vallen ze op binnen het mainstream deel van de hardstyle en dat vink ik knap. :thumbup:


Iemand die niet van Hardstyle houdt kan dit evenmin waarderen dan een rauwere plaat, dus eigenlijk slaat Kermishardstyle ook nergens op.


Dat is niet waar man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ben er inmiddels nu wel klaar mee dat bij een track van Da Tweekaz weer gereageerd moet worden dat het kermishardstyle is. Dit is hun stijl, zo produceren ze al jaren.


Idd, sommige mensen lijken het niet te snappen.
Als je da tweekaz ziet staan weet je welke stijl het gaat zijn. Is dat je stijl niet, geen probleem, maar kom ook niet liggen zeiken op elk nummer dat ze maken.
Ik vind bvb B-Front niet goed, das een kwestie van smaak, dus ik laat die topics meestal links liggen.

En idd een forum is vrije meningsuiting, maar posts als "kutnummer" dragen echt niets bij.


Dit gezegd zijnde ga ik Da Tweekaz nog eens draaien, want het is nu eenmaal een nummer dat blijft hangen :loving: :thumbup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Origineel is al een prachtig liedje, en Da Tweekaz hebben hier ook weer iets moois van gemaakt :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet mee eens met wat iedereen hier zegt van 'je weet wat je van Da Tweekaz kunt verwachten'. Ik vond Carnival van hun erg gaaf, maar ik kan de stijl die ze 9 van de 10 produceren niet waarderen. Ook hun nieuwe track Tweekay vind ik best leuk. Dus je kunt niet altijd puur op de naam voorspellen wat voor track het is. Ik ben het met jullie eens dat 'wat een kutnummer' wat overdreven is, maar ik snap best dat mensen uiteindelijk teleurgesteld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Niet mee eens met wat iedereen hier zegt van 'je weet wat je van Da Tweekaz kunt verwachten'. Ik vond Carnival van hun erg gaaf, maar ik kan de stijl die ze 9 van de 10 produceren niet waarderen. Ook hun nieuwe track Tweekay vind ik best leuk. Dus je kunt niet altijd puur op de naam voorspellen wat voor track het is. Ik ben het met jullie eens dat 'wat een kutnummer' wat overdreven is, maar ik snap best dat mensen uiteindelijk teleurgesteld zijn.


Leg mij dan eens uit wat de definitie van 'Kermis muziek' in houd wat betreft Da Tweekaz.

Die jongens maken gewoon blij euforisch muziek. Misschien dat niet iedereen dit kan waarderen maar waarom 'Kermis muziek'. Ik heb op nog geen één kermis Da Tweekaz gehoord hoor.

Plus daarbij dat deze jongens gewoon hun eigen stijl handhaven zoals elk andere artiest. Dat je het er niet mee eens bent oké. Dat het nummer je niet aan slaat oké. Maar 9 van de 10 hier op het forum zien Da Tweekaz staan, luisteren 10 sec en zeggen dat het 'Kermis muziek' is of dat het een kut nummer is zonder naar de technische aspecten te kijken of uberhaupt zijn mening met goede argumenten te versterken.

Tegenwoordig maken zij dit soort nummers gewoon. Het is al een lange tijd geleden dat zij een echt van oorsprong Tweekaz nummer hebben gemaakt. Dus je weet wel wat je kan verwachten tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Tekstyle, dat is kermismuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 23:10 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
kermishardstyle


Pushen met die dingen Pushen met die dingen Pushen met die dingen Pushen met die dingen

Ontopic: leuke track, net hands-up gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een kermismuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jezus wat een kermismuziek.


Jemig die hadden we niet zien aankomen, laten we nu allemaal even lachen. :corn: .

Het is gewoon heel vrolijk wat hun maken, maar dat doen ze sinds ver voordat ze op DWX zaten (Angeli Domini e.d.). Af en toe zit er wel iets anders tussen (Summer Angel 2009, Nothingness). Het is bij hun meer de vraag, vind je de melodie en het sfeertje leuk, want verder veranderen ze niet heel veel.

Vandaar dat ik het raar vind dat sommige mensen er zo raar op reageren, want je kan tot op een zeker punt gewoon precies hetzelfde verwachten. En zoals je het dan noemt "Kermishardstyle", dat kun je gewoon elke keer verwachten van hun, de ene track kan je dan meer leggen door bepaalde naaste factoren maar de kern van elke track van hun is hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:04 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk vrolijk plaatje, bezorgt me echt een xd

Doet me beetje denken aan Cascada :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jezus wat een kermismuziek.


Let it go!!, Let it GO!!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks