Related topics
- View the latest post: Scope DJ & Coone - Free Again (Scope DJ Live Edit)
- View the latest post: Scope DJ & Audiofreq - Robot (Scope DJ Live Edit)
- View the latest post: The Vision - Lost In The Music (ft. Anklebreaker)
- View the latest post: Da Tweekaz ft. Anklebreaker - Music Is My Drug (DWX155)
- View the latest post: Da Tweekaz ft. Anklebreaker - Music Is My Drug
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd? 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Verkeerd? Ik hoor niks wat vals is of zo als je dat bedoelt 
Fijne melodie, typisch Scope DJ plaatje, interesse is gewekt
Fijne melodie, typisch Scope DJ plaatje, interesse is gewekt
Een fijn plaatje maar ik mis keer op keer de drive in de Scope DJ tracks.. Het zijn leuke plaatjes voor thuis of in de auto maar om op een festival te horen? Twijfelachtig.. Misschien eerst Live is meemaken 
Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in 
Ik heb juist altijd precies het tegenovergestelde met Scope Dj, alles wat deze man uit z'n studio gooit weet me niet te pakken..wootum wrote:Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in
Het is de meest valse melodie ooit gemaakt in hardstyle. maar het klinkt best leukJoeyvg wrote:Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd?
Maargoed. 2de climax
Niet alles.. maar de meeste tracks wel..wootum wrote:Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in
Dit is ook weer een plaat die me zeker pakt!!
Net gehoord op de radio. Hij heeft er flink aan lopen sleutelen; kicks, synth en melodie zijn aangepast. Kan niet zeggen dat ie er beter op is geworden 
Intro klonk best saai en de rest klonk inderdaad ook minder. Maar heeft waarschijnlijk te maken met de kwaliteit.
Dat is niet vals hoor, het is misschien een wat ongebruikelijke akkoordcombinatie maar het 'klopt' wel gewoon, en ik vind het ook best aardig klinken.The Venator wrote:Het is de meest valse melodie ooit gemaakt in hardstyle. maar het klinkt best leukJoeyvg wrote:Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd?maar totaaaal niet Scope Dj.
Maargoed. 2de climax
Eerste keer leek het me ook vals, maar na een paar keer luisteren klopt het wel. Leuke plaat.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ja idd, hoor het zelf ook niet eens meer