Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

Artiest: Scope DJ Ft. Anklebreaker
Track(s): Music Of The Spheres

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=sE4QUIiF_-w#at=23
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:10 
 
Hardtraxx Addict

Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Verkeerd? Ik hoor niks wat vals is of zo als je dat bedoelt :P

Fijne melodie, typisch Scope DJ plaatje, interesse is gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit, die tweede climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een fijn plaatje maar ik mis keer op keer de drive in de Scope DJ tracks.. Het zijn leuke plaatjes voor thuis of in de auto maar om op een festival te horen? Twijfelachtig.. Misschien eerst Live is meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in :loving:


Ik heb juist altijd precies het tegenovergestelde met Scope Dj, alles wat deze man uit z'n studio gooit weet me niet te pakken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd? :P


Het is de meest valse melodie ooit gemaakt in hardstyle. maar het klinkt best leuk :) maar totaaaal niet Scope Dj.
Maargoed. 2de climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tracks van Scope DJ weten mij gewoon altijd meteen te pakken. Wat een geweldige melodie en sfeer zit er hier weer in :loving:


Niet alles.. maar de meeste tracks wel..

Dit is ook weer een plaat die me zeker pakt!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net gehoord op de radio. Hij heeft er flink aan lopen sleutelen; kicks, synth en melodie zijn aangepast. Kan niet zeggen dat ie er beter op is geworden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro klonk best saai en de rest klonk inderdaad ook minder. Maar heeft waarschijnlijk te maken met de kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Joeyvg schreef:
Rond 1:09 klinkt het nogal.. verkeerd? :P


Het is de meest valse melodie ooit gemaakt in hardstyle. maar het klinkt best leuk :) maar totaaaal niet Scope Dj.
Maargoed. 2de climax :worship:


Dat is niet vals hoor, het is misschien een wat ongebruikelijke akkoordcombinatie maar het 'klopt' wel gewoon, en ik vind het ook best aardig klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 19:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste keer leek het me ook vals, maar na een paar keer luisteren klopt het wel. Leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Ja idd, hoor het zelf ook niet eens meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:16 
 

leuke track
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks