Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 25 minutes ago
Q-Dennis wrote:Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat
die zul je dan tot 2025 nog in de botsauto's kunnen horen... kermis muziek >.<
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Q-Dennis wrote:Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat
Ik eis dat audiofreq hem volgend jaar maakt
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
En ik vindt Zlatan Ibrahimovic een held, mag hij nu ook een anthem maken?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nee Wasted Pengwins jung.

Als je kijkt naar de populaire artiesten die nog niet zijn geweest dan word het een Zatox/Ran-D/Psyko Punkz Anthem
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Nee.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Kom op! Iedereen op Q-Dennis reageren!!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Slechtste dq anthem in jaren, misschien wel ooit. Echt wat ongelooflijk saai en energieloos, krijg er ook totaal geen anthem gevoel bij.
Hey alles goed?
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik kan deze track nu beter waarderen dan eerst, maar nog steeds 'gewoon', niks bijzonders.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kan naar releases

Coone - Survival of the Fittest (Defqon 2014 Anthem) (Q092)

Label: Q-Dance
WEB release: 12/05/2014

Tracks:
01. Coone - Survival of the Fittest (Defqon 2014 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Best een prima anthem :)
M
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2013
last seen Dec 2017
Saaie plaat maar wel gewoon goed afgewerkt. Kwaliteit, kun je horen, jammer dat het saaie kwaliteit is. Kicks zijn prima.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
mmkoens wrote:Saaie plaat maar wel gewoon goed afgewerkt. Kwaliteit, kun je horen, jammer dat het saaie kwaliteit is. Kicks zijn prima.
Leg mij dit is uit.
M
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2013
last seen Dec 2017
Als je een aantal hele saaie sounds hebt, dan is het best mogelijk om die goed met elkaar af te mixen. Maar dat maakt het dan nog niet tot een leuk of enerverend nummer. Begrijp je wat ik bedoel? Laat ik een ander voorbeeld nemen, Headhunterz. Je hoort dat die kerel gewoon super goed in de studio is, qua afwerken/afmixen/technieken etc. Toch vind ik z'n nummers steeds saaier worden. Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden, anders vraag gerust door.
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ik snap het wel hoor :thumbup:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
mmkoens wrote:Als je een aantal hele saaie sounds hebt, dan is het best mogelijk om die goed met elkaar af te mixen. Maar dat maakt het dan nog niet tot een leuk of enerverend nummer. Begrijp je wat ik bedoel? Laat ik een ander voorbeeld nemen, Headhunterz. Je hoort dat die kerel gewoon super goed in de studio is, qua afwerken/afmixen/technieken etc. Toch vind ik z'n nummers steeds saaier worden. Ik hoop dat het wat duidelijker is geworden, anders vraag gerust door.
Haha op zo'n fiets. Denk alleen dat de 2de kwaliteit vervangen had kunnen worden door zoals je zegt Sounds. :)
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
Melodie ben ik wel gewend nadat ik het eerst niks vond, blijft toch wel in je hoofd hangen.

Maar de intro blijft echt verrot met die gare synth ook aan het einde van de maat telkens
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vind dit een prima nummertje. Geeft mij het ultieme Defqon gevoel.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Niet het beste defqon anthem, maar vind hem toch erg lekker!
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik denk dat ik deze pas echt leuk ga vinden als ik hem hoor op Defqon zelf, hetzelfde had ik met het anthem van vorig jaar :P
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Beetje mêh dit, leuk plaatje wel maar niet speciaal. Ik vind de midintro daarintegen wel vet. :)