C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Last edited by Calmdowner on 24 Feb 2014 21:58, edited 8 times in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Calmdowner wrote:6. DJ D & Nitrogenetics - Melodic Art (Omi Remix)
Interesting...normaal zou ik zeggen dat ze van die track af moeten blijven, maar Omi heeft zich in korte tijd best goed laten zien, dus ik ben benieuwd
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Benieuwd !
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Grote kans dat geen enkele in de buurt komt van het origineel. DJ D was altijd de held van HB. Nitrogenetics ook wel tot ze dat poepalbum uitbrachten
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Gloria, Melodic Art, Shock The Future en Imagine zijn (samen met Live 4, maar die wordt niet geremixed) mijn favoriete platen van DJ D... Ben benieuwd of een van die platen overtroffen zou kunnen worden door een remix, maar ben er bang voor.
Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ben benieuwd of al die remixes het origineel kunnen overtreffen.. ben bang van niet maar we zullen zien!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Verbaast eigenlijk dat Lowroller DJ D - Going niet remixt. Een crossbreed remix daarvan zou wel vet klinken. Maarja Lowroller doet tegenwoordig niet meer daar aan geloof ik.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:Verbaast eigenlijk dat Lowroller DJ D - Going niet remixt. Een crossbreed remix daarvan zou wel vet klinken. Maarja Lowroller doet tegenwoordig niet meer daar aan geloof ik.

Je hebt het hier wel over 1 van de beste nummers van DJ D, daar wil jij een Lowroller remix van hebben? Alsjeblieft niet! Tis alleen maar kick en een snare met weinig sfeer wat mij betreft.

Ik vind het persoonlijk jammer dat 'Goes Hard' niet ge remixed wordt. Ik vind dat met Gloria en Going de beste van hem [de 3 G's ;) ]
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
dave wrote:
Broken Balance wrote:Verbaast eigenlijk dat Lowroller DJ D - Going niet remixt. Een crossbreed remix daarvan zou wel vet klinken. Maarja Lowroller doet tegenwoordig niet meer daar aan geloof ik.

Je hebt het hier wel over 1 van de beste nummers van DJ D, daar wil jij een Lowroller remix van hebben? Alsjeblieft niet! Tis alleen maar kick en een snare met weinig sfeer wat mij betreft.

Ik vind het persoonlijk jammer dat 'Goes Hard' niet ge remixed wordt. Ik vind dat met Gloria en Going de beste van hem [de 3 G's ;) ]
Beter lezen, ik zeg dat een crossbreed remix van hem vet zou zijn maar dat hij geen (goeie) crossbreed meer maakt.

Ik vind Going overigens ook een van de beste platen, heerlijke sfeer zit er in zonder dat er echt een melodie in zit. Verdient juist een Ophidian of TOA remix, iets a la Monster Remix of zo.

Niet alleen de DJ D platen waren vet maar ook alles onder Angels Of Darkness en Angels Entity/Dark Entity met Hellsystem en Guyz Of D Hell met niemand minder dan Zatox (jaja) en Hellsystem weer.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
dave wrote:

Beter lezen, ik zeg dat een crossbreed remix van hem vet zou zijn maar dat hij geen (goeie) crossbreed meer maakt.

Ik vind Going overigens ook een van de beste platen, heerlijke sfeer zit er in zonder dat er echt een melodie in zit. Verdient juist een Ophidian of TOA remix, iets a la Monster Remix of zo.

Niet alleen de DJ D platen waren vet maar ook alles onder Angels Of Darkness en Angels Entity/Dark Entity met Hellsystem en Guyz Of D Hell met niemand minder dan Zatox (jaja) en Hellsystem weer.

De vocals van Gandalf doen het hem in Going :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Klopt, dat ze zo heen en weer faden en pannen is heel vet.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Hmm helaas geen remix van Party Down. :(
Epische plaat, had hem graag in een nieuw jasje gezien. Als het niks zou zijn geworden zet ik gewoon het origineel op.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018

Deze verbaast me enorm :oh: Moet eerlijk zeggen dat ik 'm best lekker vind! Gelukkig redelijk dicht bij het origineel gebleven.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
:P het verbaasd mij ook, vooral die kick ben ik niet meer gewend van hun, die is prima! ik ben aangenaam verrast. :thumbsup:
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 16 days ago
STAN- wrote:

Deze verbaast me enorm :oh: Moet eerlijk zeggen dat ik 'm best lekker vind! Gelukkig redelijk dicht bij het origineel gebleven.
Klinkt best wel vet ja :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alleen de Gloria preview doet me wat. En de Imagine remix.

Dirty Remix is veeel zwakker dan het origineel.
Db area remix hoop ik dat het het intro is want de melodie in het origineel is episch, hoop dat hij die er in laat.
Melody Man Remix is in het opzich niet verkeerd maar mist toch die lekkere melodie.
Gloria remix kun je nog niet veel uit opmaken, maar de break klinkt wel veelbelovend
Solo remix heeft een goeie melodie alleen jammer dat die kick van Nitrogenetics nu zo slapjes is, voor dat album was elk nummer van hun vet imo.
Loose Control remix klinkt voor geen meter, die melodie is helemaal verkracht en onnodig "donkerder" gemaakt.
Imagine Remix lijkt in ieder geval wat op het origineel, kick ben ik niet echt fan van maar het is beter dan hun gewone kick.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Langere previews geupload:

Dirty

DB Area

Imagine

The Melody Man

Cold as ice

Melody Art

Gloria

Disharmonic Harmony

Solo

Loose Control

Shock The Future

Mortal War

Straks even een luisterbeurt geven :)
Release date overigens 10 maart
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Waarom staat Angels Of Darkness - Cold As Ice (Tha Playah Remix) er eigenlijk op? Is toch allang uit? Zelfde geldt voor DJ D - Shock The Future (Hellsystem Remix).
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Er zitten nog 3 tracks op het album.

DJ D - Gloria
DJ D - Mankind Warning
DJ D - Samara (Fckd Up Mix)

Allemaal in 320.
Liev.