Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff 30 stuks toe maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:08 
 
Hardtraxxer

Poepislekker schreef:
Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.) :thumbup:

Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:17 
 
Hardtraxxer

zijn stuk voor stuk lekker, maar helaas geen nieuwe tracks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Poepislekker schreef:
Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.) :thumbup:

Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.

Oh daar was ik niet van op de hoogte, maar dat belooft dan veel goeds! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:34 
 
Hardtraxx Newbie

Machineheard???

Is toch nog altijd Machinehead :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemaal fulls ?? :O:P lekker heur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Division schreef:
Machineheard???

Is toch nog altijd Machinehead :/


Volgensmij ook gwn hoor? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ja daarom, op hardstyle.com staat ook Machineheard, hebbe ze die naam express een beetje veranderd misschien ten op zichte van de band Machine head? geen rechten voor de naam of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Division schreef:
Ja daarom, op hardstyle.com staat ook Machineheard, hebbe ze die naam express een beetje veranderd misschien ten op zichte van de band Machine head? geen rechten voor de naam of zo?

Ja dat.. of gewoon een fout! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 10:38 
 
Artiest

dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis :whistle:

dat wou ik maar net zeggen.
zitten lekkere oude raggers tussen ipv alleen maar RAW :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sound Division schreef:
Machineheard???

Is toch nog altijd Machinehead :/

Onder die naam heb ik Headwave ook moeten kopen op Dance Tunes, schijnt een vaak gemaakte fout te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:43 
 
Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis :whistle:


inderdaad! Zairon - I'm techno wat mij betreft in top 5 beste platen ooit gemaakt. Prachtig dat dit word uitgebracht en al helemaal mooi dat het in full word gedaan! Zou leuk zijn als er wat vaker van dit soort oude klappers gedraaid worden op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sound Division schreef:
Machineheard???

Is toch nog altijd Machinehead :/

Onder die naam heb ik Headwave ook moeten kopen op Dance Tunes, schijnt een vaak gemaakte fout te zijn...


Same here, had 't al een keer verkeerd in een tracklist staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
bob marok schreef:
Poepislekker schreef:
Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.) :thumbup:

Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.

Oh daar was ik niet van op de hoogte, maar dat belooft dan veel goeds! :thumbsup:

Niet toch? Hij wilde dat doen, maar dat duurde hem te lang ofzo.

Dit is de zatox die ik graag hoor, het laatste jaar vind ik hem maar niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke cd..de tracks zijn full tenminste zo te zien aan hoelang de tracks duren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:16 
 
Donateur

Wel leuk, veel van die nummers ken ik niet eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het allemaal WEBjes zijn neem ik deze sowieso mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik vind ook dat er veel fouten gemaakt worden met tracks enz.
bv Defqon cd dit jaar had hem gekocht op defqon en later op de pc gezet blijkt dat counterfeit een headhunterz remix was.
Pavo was als paco geschreven enz.

kinderkneuzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wash - Radio alarm ( zatox remix ) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Wel leuk, veel van die nummers ken ik niet eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ong, 50/60 cent per stuk. :thumbsup:

EDIT: Dat is bij Hardstyle.com, bij die andere is het nog goedkoper!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle