Related topics
- View the latest post: A State Of Trance 1000 (Jaarbeurs Utrecht, 3/4-03-2023) [UITVERKOCHT/VERPLAATST]
- View the latest post: Rank 1 (Live) live at A State Of Trance 950 (Jaarbeurs, Utrecht - The Netherlands)
- View the latest post: A State Of Trance 950 (Jaarbeurs Utrecht, 15-02-2020)
- View the latest post: Trance Energy - Jaarbeurs Utrecht - 03.04.2010
- View the latest post: Supremacy: Return To The Classics (16-01-2027, Jaarbeurs, Utrecht)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Op de main draaide hij ook nog de Allen & Envy remix van Silhouette 
Wat heb ik hier genoten zeg!
Vrijwel hele tijd mainstage geweest op Mark Sixma & Arissen Flame na, wat alle 2 echt heldensets waren! Nog leuk staan praten met Johann Stone en Rebourne. Andrew Rayel setje van de avond!
Geluid was dikke prima, vond de stage alleen een beetje jammer als je aan de zijkant stond, waardoor je minder zicht had op de DJ. ASOT 700 sws weer aanwezig!
Vrijwel hele tijd mainstage geweest op Mark Sixma & Arissen Flame na, wat alle 2 echt heldensets waren! Nog leuk staan praten met Johann Stone en Rebourne. Andrew Rayel setje van de avond!
Geluid was dikke prima, vond de stage alleen een beetje jammer als je aan de zijkant stond, waardoor je minder zicht had op de DJ. ASOT 700 sws weer aanwezig!
super dik feest zeg! khomha!!! wat een eindbaas, jezus wat draaide hij een lekkere set, verder vond ik aly en fila en john o'collaghan om te smullen. Ik vond alleen het sfeer van het feest beetje tegen vallen,
Aftermovie doet denken aan dat gedoe destijds met de defqon dvd....
Alleen maar beelden van de main (en maar liefst 8 seconden op de 138)
Alleen maar beelden van de main (en maar liefst 8 seconden op de 138)