Related topics
- View the latest post: A State Of Trance 1000 (Jaarbeurs Utrecht, 3/4-03-2023) [UITVERKOCHT/VERPLAATST]
- View the latest post: Rank 1 (Live) live at A State Of Trance 950 (Jaarbeurs, Utrecht - The Netherlands)
- View the latest post: A State Of Trance 950 (Jaarbeurs Utrecht, 15-02-2020)
- View the latest post: Trance Energy - Jaarbeurs Utrecht - 03.04.2010
- View the latest post: Supremacy: Return To The Classics (16-01-2027, Jaarbeurs, Utrecht)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Beste idee ever, wat een klote locatie werd het afgelopen keer gehouden.
Ligt het aan mij of ging dat jaar wel heel snel voorbij!"?
Wil nog steeds een keer naar ASOT, dus misschien deze editie wel 
Thuiswedstrijdje. Heerlijk weer trance in de jaarbeurs!
Goeie ouwe TE tijd
Goeie ouwe TE tijd
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Dit. Veel dichter bij gaat het in ieder geval niet komenpatrickjeb wrote:Wil nog steeds een keer naar ASOT, dus misschien deze editie wel
Hopen op weer een 138-stage, wat was dat genieten vorig jaar!
Ik hoop dat Photographer er dit keer ook bij is
Waarschijnlijk wel erbij.
Ik hoop dat Photographer er dit keer ook bij is
Waarschijnlijk wel erbij.
Vond je?Zygoma wrote:Hopen op weer een 138-stage, wat was dat genieten vorig jaar!
Heb er liever een hardtrance of classic stage bij
Heb me vorige editie nog het best vermaakt bij de kleinste stage (The Expedition)
Ja joh, setjes van Aly & Fila en Armin waren geweldig!
Solarstone op de Turn Your World Into A Dancefloor-stage was ook birljant trouwens, geniale sfeer.
Dat was trouwens de kleinste stage, niet The Expedition
Solarstone op de Turn Your World Into A Dancefloor-stage was ook birljant trouwens, geniale sfeer.
Het jaar is nog niet om, hij zit pas bij 630.ExoBassTix wrote:Ligt het aan mij of ging dat jaar wel heel snel voorbij!"?
Gaat nog steeds belachelijk snelhoebedoelje wrote:Het jaar is nog niet om, hij zit pas bij 630.ExoBassTix wrote:Ligt het aan mij of ging dat jaar wel heel snel voorbij!"?
Anyways, hopelijk kan ik mee livestreamen. Rot leeftijdslimiet.
En ik ben echt helemaal mee eens met Oxbow, Hardtrance stage zou geweldig zijn.
(Zelfs al vind ik 138 ook geweldig
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Oxbow wrote:Heb er liever een hardtrance stage bij
Misschien qua oppervlakte, maar Expedition was een stuk rustiger. Geweldige uplifting setjes hier, met ook wat minder recente pareltjes zoals Turtle Paradise, RAMsterdam, Shivers . Matt Davey en SneijderZygoma wrote:Ja joh, setjes van Aly & Fila en Armin waren geweldig!
Solarstone op de Turn Your World Into A Dancefloor-stage was ook birljant trouwens, geniale sfeer.![]()
Vond bij 138, de sounds nogal teveel van hetzelfde. Met name die Subculture sounds van JOC en Bryan Kearney worden op den duur enorm saai. Mis daar die euphorische energieke climax die bij uplifting (en de wat oudere trance) wel komt, ben die anti's en softe acid basslines een beetje zat
Classic stage op TE 2009 was bijvoorbeeld qua sfeer echt zwaar genieten. Die namen alleen al: Bas & Ram, Johan Gielen, Scot Project ,Spider Willem, Talla 2XLC, Yves Deruyter
View on YouTube
Maar denk dat dit er nu niet inzit, is denk ik te weinig animo voor op dit moment. Ze doen er liever een electro/house/trance stage bij.
Klopt was episch! was er ook bij! proteus wat mij betreft de set van de afond destijdsOxbow wrote:Misschien qua oppervlakte, maar Expedition was een stuk rustiger. Geweldige uplifting setjes hier, met ook wat minder recente pareltjes zoals Turtle Paradise, RAMsterdam, Shivers . Matt Davey en SneijderZygoma wrote:Ja joh, setjes van Aly & Fila en Armin waren geweldig!
Solarstone op de Turn Your World Into A Dancefloor-stage was ook birljant trouwens, geniale sfeer.![]()
Dat was trouwens de kleinste stage, niet The Expedition![]()
Vond bij 138, de sounds nogal teveel van hetzelfde. Met name die Subculture sounds van JOC en Bryan Kearney worden op den duur enorm saai. Mis daar die euphorische energieke climax die bij uplifting (en de wat oudere trance) wel komt, ben die anti's en softe acid basslines een beetje zat![]()
Classic stage op TE 2009 was bijvoorbeeld qua sfeer echt zwaar genieten. Die namen alleen al: Bas & Ram, Johan Gielen, Scot Project ,Spider Willem, Talla 2XLC, Yves Deruyter
View on YouTube
Maar denk dat dit er nu niet inzit, is denk ik te weinig animo voor op dit moment. Ze doen er liever een electro/house/trance stage bij.
Jorn van Deynhoven RemixOxbow wrote:RAMsterdam
Inderdaad, dan moet ik er ook maar aan geloven als het toch om de hoek ismrazura wrote:Geweldig lekker dichtbij!
Ik vond die talent stage bij ASOT 500 wel lekker.

Kamui!Hardstyleking wrote:Klopt was episch! was er ook bij! proteus wat mij betreft de set van de afond destijdsOxbow wrote:Classic stage op TE 2009 was bijvoorbeeld qua sfeer echt zwaar genieten. Die namen alleen al: Bas & Ram, Johan Gielen, Scot Project ,Spider Willem, Talla 2XLC, Yves Deruyter
Maar denk dat dit er nu niet inzit, is denk ik te weinig animo voor op dit moment.
Zie net wel dat 't gelijk is met Hardclassics
Kijken of ik hier uberhaupt menschen mee naartoe krijg, anders toch wel HC!
Kijken of ik hier uberhaupt menschen mee naartoe krijg, anders toch wel HC!
Jup aanwezig! moet dit hebben meegemaakt na zo genoten te hebben op Electronic family afgelopen zomer!
Ook weer aanwezig!
en die vraagtekens kunnen wel uit de titel verwijderd worden
en die vraagtekens kunnen wel uit de titel verwijderd worden