Slotje .
Last edited by pim0412 on 29 Dec 2013 08:54, edited 16 times in total.
Ik snap dat jullie hier niet 1 topic per DJ act willen, dat zou dan ook vreemd zijn. Maar zoals ik in mijn beginpost heb genoemd, waar de meeste dj's hun tracks uitbrengen houden deze heren veel van hun tracks exclusief. Ik denk eerlijk gezegd dat mensen (lees, fans) dit topic wel op prijs stellen, maar zo niet, dan mag een mod het van mij verwijderenSteffnov wrote:No offense, maar we hebben hier echt geen behoefte aan threads voor 1 individuele act...oftewel, laat lekker zitten
Er is natuurlijk een verschil met tracks draaien in een set en een paar maanden daarna uitbrengen, en exclusief houden omdat deze enkel voor een liveact bestemd is.Qlown wrote:Er zijn zoveel DJ's/Acts die hun tracks exclusief houden/(nog) niet releasen, als we dit voor elk act gaan moeten doen zijn we volgend jaar nog niet klaar.![]()
Toch weten zij elke keer volle zalen te trekken. Dit forum is niet enkel voor degenen met een accountQlown wrote:En voor G4H is er zeker al geen behoefte (meer), gezien de reacties op hen. :")
Sluit me hierbij aanRaven wrote:Top om te zien dat je er zoveel moeite voor hebt genomen dit neer te zetten.
Ze staan idd op veel feesten, ze zijn dan ook mateloos populair. Ik heb ze nog niet vaak gezien eigenlijk, niet dat ik overal geweest ben, maar soms gewoon ontlopen.
Maar die keren dat ik ze gezien heb, hebben ze wel de hele tent op zijn kop gezet en een leuk sfeertje meegebracht. Qua tracks vind ik ze niet allemaal vet, maar dat lijkt mij een kwestie van smaak. En of die tracks nou gereleased worden of niet, tja ik lig er niet wakker om eerlijk gezegd.
ja ik ook, in mijn ogen de beste track van ze..Maximumraver wrote:Ik wil Uprising hebben
Haha dat valt nog mee, maar ik kan hun live act wel waarderen. Altijd een goede sfeer naar mijn mening.Destination wrote:Volgensmij ben je wel G4H fanboy
Waarom niet? Misschien als je er niet tevreden over bent en het publiek ook niet. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat zulke massaal populaire platen gewoon JAREN op zich laten wachten totdat ze een release krijgen. Dat slaat nergens op.Khadber wrote:Vergeet natuurlijk niet dat niet alles wat je prodceert ook daadwerkelijk uitgebracht hoeft te worden. Ik kan me best voorstellen dat je een aantal platen gewoon niet uitgeeft.