Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
wat is exit mind toch heerlijk bezig
Net als The Shadow echt weer heerlijk
beide mogen contract op TC krijgen!!
beide mogen contract op TC krijgen!!
-
I
Daveytl wrote:Fu-cking gruwelijk
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat klinkt dit belachelijk goed zeg
Deze shit is echt gruwelijk
Deze shit is echt gruwelijk
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Tweede climax 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Thanks!! 
Officiële preview:
View on YouTube
Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer
View on YouTube
Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer
100% eens met hierboven. Zirkum gaat zeker niet lang meer duren. Beide zeer goed bezig. Hulde voor deze heldenjordifcg wrote:Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer
Wat bedoel je hier mee?Elexz wrote:100% eens met hierboven. Zirkum gaat zeker niet lang meer duren. Beide zeer goed bezig. Hulde voor deze heldenjordifcg wrote:Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meerLaten we hopen dat ze niet door de fame worden overgenomen. Gebeurt nogal vaak jammer genoeg.
OT: Hele dikke plaat, dit zijn inderdaad allebei zeer grote talenten die het nog ver gaan schoppen denk ik!
Er komt vaak op een bepaald punt een moment bij producers dat ze zich realiseren hoe populair ze geworden zijn. Een gevolg kan zijn dat zijn of haar producties in de toekomst daar onder gaan lijden, onder het mom van ''alles wat ik maak wordt onderhand toch wel gewaardeerd''. Ze steken er minder tijd en energie in waardoor de kwaliteit (drastisch) daalt. Zien we maar al te goed bij menig A- en B-artiesten van tegenwoordig. Het zou dus jammer zijn als dat bij opkomende talenten zoals deze dat ook gaat gebeuren.
echt wat een heerlijke kicks zeg...
op de een of andere manier zit er altijd zo'n aparte drive in die nummers van Exit Mind, echt heel vet, en Zirkum sluit inmiddels ook zeker aan bij de kwaliteit van bv Theracords
op de een of andere manier zit er altijd zo'n aparte drive in die nummers van Exit Mind, echt heel vet, en Zirkum sluit inmiddels ook zeker aan bij de kwaliteit van bv Theracords
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
''To celebrate, Exit Mind and Zirkum will soon give away ‘Place of Power’ for free. Keep an eye out on their social media channels for more information.''
www.theracords.com
Deze is super! Vooral de mid-intro's vind ik top
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Echt geweldige plaat 
1 van de beste platen van het jaar.
Deze gaat nog wel over Lost heen zelfs 
We kunnen hier: Zirkum & Exit Mind - Place Of Power verder