jordifcg schreef:
Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer

100% eens met hierboven. Zirkum gaat zeker niet lang meer duren. Beide zeer goed bezig. Hulde voor deze helden

Laten we hopen dat ze niet door de fame worden overgenomen. Gebeurt nogal vaak jammer genoeg.
