Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:56 
 
Hardtraxxer

Artiest:
Exit Mind & Zirkum

Track(s):
Place Of Power

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIE KICK :D HEBBE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fu-cking gruwelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 09:11 
 
Hardtraxxer

wat is exit mind toch heerlijk bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als The Shadow echt weer heerlijk :drool:
beide mogen contract op TC krijgen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:14 
 

Daveytl schreef:
Fu-cking gruwelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Wat klinkt dit belachelijk goed zeg :woot:
Deze shit is echt gruwelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:00 
 
Artiest

Thanks!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiële preview:


Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer :worship:

100% eens met hierboven. Zirkum gaat zeker niet lang meer duren. Beide zeer goed bezig. Hulde voor deze helden :worship: Laten we hopen dat ze niet door de fame worden overgenomen. Gebeurt nogal vaak jammer genoeg. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
jordifcg schreef:
Suuuuperdikke plaat weer. Orginele sounds, dikke kick. Productie technisch gewoon weer heel goed. Na The Black Temple ben ik overstag. Dit zijn (persoonlijk dan) de grootste talenten wat de scene te bieden heeft. Deze jongens zijn zeker klaar voor een stapje hoger en bij exit mind heeft het al vruchten afgeworpen. Nu Zirkum nog, maar als hij met deze killings spree door blijft gaan duurt dat niet lang meer :worship:

100% eens met hierboven. Zirkum gaat zeker niet lang meer duren. Beide zeer goed bezig. Hulde voor deze helden :worship: Laten we hopen dat ze niet door de fame worden overgenomen. Gebeurt nogal vaak jammer genoeg. :x


Wat bedoel je hier mee?

OT: Hele dikke plaat, dit zijn inderdaad allebei zeer grote talenten die het nog ver gaan schoppen denk ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er komt vaak op een bepaald punt een moment bij producers dat ze zich realiseren hoe populair ze geworden zijn. Een gevolg kan zijn dat zijn of haar producties in de toekomst daar onder gaan lijden, onder het mom van ''alles wat ik maak wordt onderhand toch wel gewaardeerd''. Ze steken er minder tijd en energie in waardoor de kwaliteit (drastisch) daalt. Zien we maar al te goed bij menig A- en B-artiesten van tegenwoordig. Het zou dus jammer zijn als dat bij opkomende talenten zoals deze dat ook gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt wat een heerlijke kicks zeg... :love:

op de een of andere manier zit er altijd zo'n aparte drive in die nummers van Exit Mind, echt heel vet, en Zirkum sluit inmiddels ook zeker aan bij de kwaliteit van bv Theracords :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:23 
 
Artiest

Citaat:
''To celebrate, Exit Mind and Zirkum will soon give away ‘Place of Power’ for free. Keep an eye out on their social media channels for more information.''
www.theracords.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is super! Vooral de mid-intro's vind ik top
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Echt geweldige plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de beste platen van het jaar. :love: Deze gaat nog wel over Lost heen zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HEERLIJK :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kunnen hier: gratis-tracks-hs/zirkum-exit-mind-place-of-power-t40334.html verder :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks