en raad eens wat voor een lijst hij daar neer gaat zettenRaven wrote:Vet, nu heb ik de Frontliner set van Defqon, Q-Base, Mysteryland en alle andere feesten op CD! Die opbouw ook, Pilaren van Creatie na Be Amazed wat de fuck man, Frontliner op de volgende Pussylounge?
Active topics in Hardstyle
Moderators
heb je wel een punt , maar aan z'n lijst te zien neemt hij dat toch wel te serieus opQlown wrote:Eigenlijk wel logisch aangezien hij (en zij) in de belangstelling staat op Thrillogy..
Die Frontliner lijst is echt geen touw aan vast te knopen
Desondanks zijn de platen in het lijstje wel leuk.
Adaro cd gewoon vet, wel een beetje aan de saaie kant in het begin.
Partyraiser heb ik niet zo veel mee maar die gaat denk wel een keer op voor de gein.
Adaro cd gewoon vet, wel een beetje aan de saaie kant in het begin.
Partyraiser heb ik niet zo veel mee maar die gaat denk wel een keer op voor de gein.
Die Frontliner cd staan veel tracks op die ik niet had verwacht, dat moet je hem meegeven. Zoveel eigen platen vind ik dan weer een beetje overdreven, ookal draait het feest (deels) om hem.
Adaro cd is een beetje voorspelbaar maar desondanks wel leuk, gaat wel een aantal keer op denk ik
Ik heb te weinig verstand van hardcore om een mening te kunnen geven over de Partyraiser cd.
Adaro cd is een beetje voorspelbaar maar desondanks wel leuk, gaat wel een aantal keer op denk ik
Ik heb te weinig verstand van hardcore om een mening te kunnen geven over de Partyraiser cd.
Last edited by Zygoma on 24 Oct 2013 14:11, edited 1 time in total.
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Leuk cdtje
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
vind the record breaking heel misplaatst in dat frontliner lijstje
Wel relaxt dat This Mind dan al full te verkrijgen is 
Frontliner is echt om te janken gewoon!
Adaro is gewoon prima, met een paar dikke parels!
Hardcore heb ik weinig mee
Adaro is gewoon prima, met een paar dikke parels!
Hardcore heb ik weinig mee
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Syztrax wrote:vind be amazed heel misplaatst in dat frontliner lijstje
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
This mind 5:14
dus geloof ik een full
dus geloof ik een full
dit dusSyztrax wrote:vind the record breaking heel misplaatst in dat frontliner lijstje
Nopephoenix wrote:This mind 5:14![]()
dus geloof ik een full
Haha ik heb m gekocht.
Had nog precies 8 muntjes over aan het einde. Ag leuk als aandenken.
Had nog precies 8 muntjes over aan het einde. Ag leuk als aandenken.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
wat is er eigenlijk anders aan die 2013 edit van halos?
Toch welmaarten0546 wrote:Nopephoenix wrote:This mind 5:14![]()
dus geloof ik een full
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die vocal heeft wat echo, meer kan ik ook niet horenBackstabber wrote:wat is er eigenlijk anders aan die 2013 edit van halos?
This mind
. Verder zijn beide hardstyle cd's redelijk standaard en saai. Partyraiser daarentegen, heerlijke cd. Gewoon Partyraiser stijl en schijt aan de hitjes.
Discorecord (2013 Edit)
en Make Some Noise, This Mind ook full. Lekker
en Make Some Noise, This Mind ook full. Lekker
Vind de melo leuk gedaan, maar die kicks vliegen nu echt alle kanten opPNXRMX wrote:Discorecord (2013 Edit)
Voor zon episch (en kort) stuk mag dat ook wel <3patrickjeb wrote:Vind de melo leuk gedaan, maar die kicks vliegen nu echt alle kanten opPNXRMX wrote:Discorecord (2013 Edit)
Dat vind ik knap..iMark wrote:Die vocal heeft wat echo, meer kan ik ook niet horenBackstabber wrote:wat is er eigenlijk anders aan die 2013 edit van halos?