Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
iMark schreef:
Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!

Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')


Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De CD van Adaro is niet erg bijzonder, maar wel benieuwd naar Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix), die heb ik alleen nog maar in LQ zien langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:

Ja beter niet zeg. Pleur op hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Barry wat doe je!? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:

Dan heb ik sle.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de commotie niet zo goed rondom de Frontliner CD. Is het een keer niet een "standaard CD met alleen hitjes van nu", is het weer niet goed. Dat je Frontliner niet zo bijzonder vindt oké, maar om iedere move die hij maakt zo af te kraken slaat ook nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat men bedoelt dat meer dan de helft de platen op z'n CD van hem zijn. Maar goed hij zit verder ook niet bij een label, misschien dat dat er wat mee te maken heeft? Adaro kan namelijk nog een beetje A2 spul promoten zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dennis schreef:
Barry wat doe je!? :oh:


Hetzelfde als altijd? En hij blijft er godverdomme nog voor beloond worden ook, dus waarom anders doen zal hij denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
JEFSKI schreef:
Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:

Dan heb ik sle.....

...cht nieuws?? Leg eens uit zodat Jefski zn kaartje kan verkopen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
chicken schreef:
iMark schreef:
Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!

Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')


Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.

Als jij me uitlegt hoe deze meneer zijn best heeft gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:38 
 

CD3 is wel lekker volgens mij op die hardstyle plaat na. Nieuwe SRB zit hierop of is dat een ouder nummer? Veel liefhebbers zeiken Partyraiser af maar ik vind hem wel een baasje hoor. Of ja een behoorlijke baas als je hem ziet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:33 
 
Hardtraxxer

Jezus CD 1 :lol:

Sommige tracks zijn leuk om op de CD te zien zoals Living for the Moment, Be Amazed een Degos & Re-Done track, maar voor de rest niets speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser :thumbsup:
Frontliner valt een klein beetje in herhaling
Adaro gaat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De adaro en partyraiser cd zien er goed uit
Met die cd van frontliner moet ik toch wel lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser :worship: :worship: :worship:
Wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad een redelijk standaard lijstje van Adaro, maar toch deze tracks: Phuture Noize Platen, Moridin, Trapped, This Mind :love: :woot: en dan aangevuld met het lekkere standaard spul maakt dit toch wel een lekker CD-tje om naar te luisteren hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 10:32 
 
Hardtraxx Addict

Ben zeker een fan van Frontliner maar dit gaat wel te ver zit 1 nieuwe release tussen die van D-Block $ S-te-fan met AF, Vind niet nodig om al die oude tracks op een "nieuwe" cd te zien daar zet ik me ipod wel voor aan :list: :sleep:
Adaro heeft een lekekr lijstje! Ookal kenen we de meeste al :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser! (L) Ga z'n zaal niet uitkomen denk ik, alleen bij de Sickest Squad denk ik, Frenchcore is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner - Halos (2013 edit) :/ :/ :/ :/ Gaat nergens over dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro cd iets meer van verwacht. Aangezien ik Adaro altijd wel een held vind in zijn trackkeuze.
Alleen als ik aan t einde van de avond toevallig muntjes over heb neem ik de cd mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Die Frontliner - Halos (2013 edit) gaat helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
chicken schreef:
iMark schreef:
Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!

Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')


Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.


Z'n best? Die gast is volgens mij gewoon te lam om even wat nieuwe tracks van andere DJ's erop te zetten. Nee om er wat verandering in te brengen kiest hij maar een paar oudere platen van zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Eigenlijk wel logisch aangezien hij (en zij) in de belangstelling staat op Thrillogy..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle