Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
-
FHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2014
Wat vinden jullie?
Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.Fylax wrote:Wat vinden jullie?
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Dit dus.Elexz wrote:Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.Fylax wrote:Wat vinden jullie?
-
FHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2014
Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.Mitzinator wrote:Dit dus.Elexz wrote:Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.Fylax wrote:Wat vinden jullie?
Ik vind dat beginnende DJ's eerst even flink wat meer moeten oefenen voor ze met releases aan komen zetten. De fout dit al na een paar maanden te doen wordt naar mijn mening veel te snel gemaakt tegenwoordig. Juist een release waarvan je weet dat hij releasewaardig is als eerst de boze buitenwereld insturen is juist datgene waarin men echt talent ziet, imo.
Zoals eerder gezegd klinkt dit veel te amateuristisch. Hoort niet echt op deze pagina thuis imo.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Ik denk dat die Fylax dude die BassTunerz kent ofzo haha
Anders zou je niet zo snel specifiek vragen wat wij ervan vinden.
-
MHardtraxx Veteran
Hij kent BassTunerz ook.HSlovah wrote:Ik denk dat die Fylax dude die BassTunerz kent ofzo haha
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waarom staat dit hier dan?Fylax wrote:Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.
-
MHardtraxx Veteran
Hoort dit niet in de producers corner?Qlown wrote:Waarom staat dit hier dan?Fylax wrote:Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Deze sectie is voor artiesten die al een officiƫle release op hun naam hebben staan. Daarom dat ik je even doorverwijs naar de Producer's Corner.
Vragen hoor ik graag via PM.
Vragen hoor ik graag via PM.