Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: BassTunerz

Track(s): That DJ!

Sample/video: '

http://www.youtube.com/watch?v=c-SPh1272oI
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Newbie

Wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fylax schreef:
Wat vinden jullie?

Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Fylax schreef:
Wat vinden jullie?

Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Newbie

Mitzinator schreef:
Elexz schreef:
Fylax schreef:
Wat vinden jullie?

Klinkt allemaal erg amateuristisch als ik eerlijk moet zijn.


Dit dus.


Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat beginnende DJ's eerst even flink wat meer moeten oefenen voor ze met releases aan komen zetten. De fout dit al na een paar maanden te doen wordt naar mijn mening veel te snel gemaakt tegenwoordig. Juist een release waarvan je weet dat hij releasewaardig is als eerst de boze buitenwereld insturen is juist datgene waarin men echt talent ziet, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder gezegd klinkt dit veel te amateuristisch. Hoort niet echt op deze pagina thuis imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 22:23 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat die Fylax dude die BassTunerz kent ofzo haha
Anders zou je niet zo snel specifiek vragen wat wij ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

HSlovah schreef:
Ik denk dat die Fylax dude die BassTunerz kent ofzo haha
Anders zou je niet zo snel specifiek vragen wat wij ervan vinden.

Hij kent BassTunerz ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Fylax schreef:
Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.

Waarom staat dit hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Fylax schreef:
Ze zijn ook pas een paar maanden bezig.

Waarom staat dit hier dan?

Hoort dit niet in de producers corner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 08:26 
 
Hardtraxx Veteran

Deze sectie is voor artiesten die al een officiƫle release op hun naam hebben staan. Daarom dat ik je even doorverwijs naar de Producer's Corner.
Vragen hoor ik graag via PM.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks