Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Artiest: Balistic & Zero Vision Ft. Mc Jeff

Track(s): Upgrade The Noize (Solutio & The I's Remix)

Sample/video:

View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Klinkt wel leuk met die screeches maar klinkt niet zo vet als het origineel. :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
JVDM wrote:Klinkt wel leuk met die screeches maar klinkt niet zo vet als het origineel. :D
en hopelijk niet alweer dezelfde kick, waar het wel naar klinkt :(
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor denk ik toch liever het origineel op een feest.
H
Rawbin wrote:Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor denk ik toch liever het origineel op een feest.
Precies mijn gedachte bij het lezen van de topic titel. Jammer.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Jammer dat ze er een Anti van hebben gemaakt. Liever die vette melodie behouden zien blijven.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Zo, dat is lang geleden zeg ik dat deze plaat heb gehoord zeg. (origineel).
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Rawbin wrote:Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor toch liever het origineel op een feest.
A
Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
View on SoundCloud
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
De eerste anderhalve minuut is vet maar de climax is echt saai.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
AndyAsteroids wrote:Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:
ben het hier compleet mee eens. Gaat allemaal wel snoeihard maar word er wel moe van om deze jongens een uur lang aan te horen
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Nuracore wrote:
AndyAsteroids wrote:Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:
ben het hier compleet mee eens. Gaat allemaal wel snoeihard maar word er wel moe van om deze jongens een uur lang aan te horen
Ik heb de setjes van hun in maart en april kort achter elkaar mee gepakt, maar dan raak je er wel snel op uitgekeken. Over de track zelf : Prima track :)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Als ik juist op een act niet uitgekeken raak, dan is het wel Solutio & The I's.
Gewoon lekker hard raggen, geweldig! Maar ik blijf erbij, bij deze plaat: Jammer van de anti, verder prima.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dit is het origineel met andere kicks lijkt het wel. Sowieso riskant om een (toch wel) klassieker zoals deze te remixen.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
hun sets zijn altijd heerlijk maar hun nummers van me met de release tegen. altijd die zelfde sounds en kicks... wil wel eens wat anders horen van hun
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 9 days ago
View on SoundCloud
@53:31
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Ontzettende tegenvaller live.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Niet eens met de reacties dat ze hun sounds moeten veranderen, daarnaast zijn de kicks in deze en monsters remix iets anders dan normaal. S&I heeft naar mijn mening een uniek stijltje, met in alle nummers een hele lekkere drive en groove die heerlijk wegluisterd. Van mij hoeven ze niks te veranderen, ga zo door boys, hou van jullie! (L) Ot: weer heerlijke track, leuke toevoeging aan het origineel. ;)