Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Balistic & Zero Vision Ft. Mc Jeff

Track(s): Upgrade The Noize (Solutio & The I's Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel leuk met die screeches maar klinkt niet zo vet als het origineel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Klinkt wel leuk met die screeches maar klinkt niet zo vet als het origineel. :D


en hopelijk niet alweer dezelfde kick, waar het wel naar klinkt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor denk ik toch liever het origineel op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:34 
 

Rawbin schreef:
Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor denk ik toch liever het origineel op een feest.


Precies mijn gedachte bij het lezen van de topic titel. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat ze er een Anti van hebben gemaakt. Liever die vette melodie behouden zien blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dat is lang geleden zeg ik dat deze plaat heb gehoord zeg. (origineel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Dit is dus echt zo'n plaat die je niet moet remixen. Klinkt wel vet, maar hoor toch liever het origineel op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:24 
 

Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste anderhalve minuut is vet maar de climax is echt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:


ben het hier compleet mee eens. Gaat allemaal wel snoeihard maar word er wel moe van om deze jongens een uur lang aan te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
AndyAsteroids schreef:
Pff, altijd dezelfde sounds.. Word er moedeloos van. En waarom in godsnaam deze remixen? Matig allemaal :thumbdown:


ben het hier compleet mee eens. Gaat allemaal wel snoeihard maar word er wel moe van om deze jongens een uur lang aan te horen


Ik heb de setjes van hun in maart en april kort achter elkaar mee gepakt, maar dan raak je er wel snel op uitgekeken. Over de track zelf : Prima track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Als ik juist op een act niet uitgekeken raak, dan is het wel Solutio & The I's.
Gewoon lekker hard raggen, geweldig! Maar ik blijf erbij, bij deze plaat: Jammer van de anti, verder prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is het origineel met andere kicks lijkt het wel. Sowieso riskant om een (toch wel) klassieker zoals deze te remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

hun sets zijn altijd heerlijk maar hun nummers van me met de release tegen. altijd die zelfde sounds en kicks... wil wel eens wat anders horen van hun
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict


@53:31
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettende tegenvaller live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:57 
 
Hardtraxxer

Niet eens met de reacties dat ze hun sounds moeten veranderen, daarnaast zijn de kicks in deze en monsters remix iets anders dan normaal. S&I heeft naar mijn mening een uniek stijltje, met in alle nummers een hele lekkere drive en groove die heerlijk wegluisterd. Van mij hoeven ze niks te veranderen, ga zo door boys, hou van jullie! (L) Ot: weer heerlijke track, leuke toevoeging aan het origineel. ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks