Komt ook op het A2 album, gelezen op twitter van Adaro. In dat geval begrijp ik het wel, answers staat er natuurlijk niet op en dan vind ik dit een uitstekende vervanging zelfde sounds stoor ik me dan ook niet echt aan, als ie ze maar niet nog een keer gaat gebruiken. Zou ook kunnen dat deze track nog niet helemaal klaar is.. wie weet ik zit ook maar wat te gissen
ikvolgjeniethelemaal wrote:hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
en fluit er nou iemand mee op 2:37 ?
Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.
Deze plaat met Danny Scandal heeft weer die typische Adaro/Gunz For Hire kicks en kickrolls. Kan ie weer lekker meeboksen achter de decks heerlijke sound
DonC wrote:Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.
Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie!
DonC wrote:Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.
Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie!
Dit dus, ik vond hem ook heerlijk. Was met een vrouwelijke zang in de break als ik het goed heb?
Bacchus wrote:Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie!
Ah dat verklaard, dank. Vond het wel een lekker plaatje, maar dat vond ik van alle plaatjes op dat moment.