A
Komt ook op het A2 album, gelezen op twitter van Adaro. In dat geval begrijp ik het wel, answers staat er natuurlijk niet op en dan vind ik dit een uitstekende vervanging :thumbsup: zelfde sounds stoor ik me dan ook niet echt aan, als ie ze maar niet nog een keer gaat gebruiken. Zou ook kunnen dat deze track nog niet helemaal klaar is.. wie weet ik zit ook maar wat te gissen >.<
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
MelodicArtDJ wrote:
ikvolgjeniethelemaal wrote:hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
en fluit er nou iemand mee op 2:37 ? xd
History is a Lie van Festuca en Alternate
Nee nieuwe solo track van hem heet ook History.
D
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.

Deze plaat met Danny Scandal heeft weer die typische Adaro/Gunz For Hire kicks en kickrolls. Kan ie weer lekker meeboksen achter de decks xd heerlijke sound
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Dec 2013
DonC wrote:Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.
Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie! :thumbup: :bomb:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Bacchus wrote:
DonC wrote:Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.
Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie! :thumbup: :bomb:
Dit dus, ik vond hem ook heerlijk. Was met een vrouwelijke zang in de break als ik het goed heb?
D
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Bacchus wrote:Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie! :thumbup: :bomb:
Ah dat verklaard, dank. Vond het wel een lekker plaatje, maar dat vond ik van alle plaatjes op dat moment. ;)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Goede plaat dit weer! A2 is hard op weg om Theracords van de eerste plaats te stoten qua favoriete label voor mij.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Inderdaad wel erg Answers 2.0, maar daardoor wel lekker :thumbsup: . Sowieso aanschaffen dat album, want bijna heel A2 is mijn ding.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Hoor ik het goed maar is de climax gewoon de screech uit de mid intro(1ste)?
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Had 'm op Decibel al gehoord, maar toen deed 't me nog niet zo veel. Nu ik hem hoor in de set van Crypsis klinkt 't best vet. Veel drive in de climax!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Meer van hetzelfde, lekker dus in dit geval :D
Hardtraxxer
107 posts member since 2013
last seen Nov 2020
klein beetje de zelfde sounds
maar daar kan ik zeker mee leven, klinkt namenlijk als een erg dikke plaat :)
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 5 days ago
View on SoundCloud
@51:00
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahahaha toch weer ont-zet-tend gaaf deze na hem meerdere keren te hebben gehoord en na hem live te hebben gehoord :worship: