Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:05 

Komt ook op het A2 album, gelezen op twitter van Adaro. In dat geval begrijp ik het wel, answers staat er natuurlijk niet op en dan vind ik dit een uitstekende vervanging :thumbsup: zelfde sounds stoor ik me dan ook niet echt aan, als ie ze maar niet nog een keer gaat gebruiken. Zou ook kunnen dat deze track nog niet helemaal klaar is.. wie weet ik zit ook maar wat te gissen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:37 

Hardtraxx Elite

MelodicArtDJ schreef:
ikvolgjeniethelemaal schreef:
hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
en fluit er nou iemand mee op 2:37 ? xd

History is a Lie van Festuca en Alternate

Nee nieuwe solo track van hem heet ook History.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:34 

Hardtraxx Newbie

Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.

Deze plaat met Danny Scandal heeft weer die typische Adaro/Gunz For Hire kicks en kickrolls. Kan ie weer lekker meeboksen achter de decks xd heerlijke sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:39 

Hardtraxxer

DonC schreef:
Hij draaide afgelopen zaterdag toch ook Open Up? Of was ik nou te in de war? Na Defqon verdomd weinig gehoord over die plaat.

Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie! :thumbup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:45 

Hardtraxx Elite

Bacchus schreef:
DonC schreef:

Adaro was niet tevreden over Open Up na Defqon. Hij heeft die plaat behoorlijk aangepast en de naam veranderd naar History. History draaide hij als derde nummer in zijn set op Decibel. Ik vond het een heerlijk nummer met een typische Adaro climax en een sterke melodie! :thumbup: :bomb:

Dit dus, ik vond hem ook heerlijk. Was met een vrouwelijke zang in de break als ik het goed heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 09:05 

Hardtraxx Newbie

Bacchus schreef:

Ah dat verklaard, dank. Vond het wel een lekker plaatje, maar dat vond ik van alle plaatjes op dat moment. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

Goede plaat dit weer! A2 is hard op weg om Theracords van de eerste plaats te stoten qua favoriete label voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:08 

Hardtraxx Addict

Inderdaad wel erg Answers 2.0, maar daardoor wel lekker :thumbsup: . Sowieso aanschaffen dat album, want bijna heel A2 is mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:16 

Hardtraxx Elite

Hoor ik het goed maar is de climax gewoon de screech uit de mid intro(1ste)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Had 'm op Decibel al gehoord, maar toen deed 't me nog niet zo veel. Nu ik hem hoor in de set van Crypsis klinkt 't best vet. Veel drive in de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Meer van hetzelfde, lekker dus in dit geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:01 

Hardtraxxer

klein beetje de zelfde sounds
maar daar kan ik zeker mee leven, klinkt namenlijk als een erg dikke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 16:00 

Hardtraxx Addict

@51:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha toch weer ont-zet-tend gaaf deze na hem meerdere keren te hebben gehoord en na hem live te hebben gehoord :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks