Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Veel te lange break
en weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op.. melodie nog redelijk maar niet heel bijzonder. Misschien vaker luisteren!
Vocals zijn gewoon kut en break is idd te lang. Melodie vind ik ook nie zo heel speciaal, kicks zijn nog redelijk voor Coone zijn doen. Had er meer van verwacht als je een anthem mag maken voor zo een festival 
-
J
Is er een bron?
Dit.Analoxx wrote:Veel te lange breaken weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op..
Afgrijselijk dit, de melodische kant van Hardstyle zakt steeds dieper weg voor mij.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?Inno wrote:Dit.Analoxx wrote:Veel te lange breaken weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op..
Afgrijselijk dit, de melodische kant van Hardstyle zakt steeds dieper weg voor mij.
Dat waren inderdaad lekkere tracks, maar 't lijkt me niet de bedoeling dat het speciaal/uitzonderlijk moet zijn dat er sterke melodische platen gemaakt worden...iMark wrote: Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Het ligt eraan hoe je naar hardstyle kijkt. Al ga je moeilijk doen om een paar vocalen en kicks die toevallig 1 keer de lucht in gaan, dan heb je een moeilijk leven. Als je naar de mooie dingen in de tracks kijkt kan je een stuk meer plezier van muziek hebben. Een kwestie van gevoel en beleving in een track, maar die is voor iedereen anders.Inno wrote:Dat waren inderdaad lekkere tracks, maar 't lijkt me niet de bedoeling dat het speciaal/uitzonderlijk moet zijn dat er sterke melodische platen gemaakt worden...iMark wrote: Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?
Nu kan ik bijvoorbeeld genieten van Brennan Heart - Imaginary. Oke, er komen misschien wat veel vocalen in voor, maar dat hoort gewoon bij dat nummer. De melodie compenseert voor dat nummer zoveel, dat ik dat nummer niet gaat haten omdat er een vocal in zit, maar er slechts 1 minuut van minder van vind.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wauw! Een break, een vertraging, nog een break en .. dan zijn we alweer 3 en een halve minuut verder!
Links laten liggen dit.
Is er trouwens een bron dat dit 1 het anthem is en 2 van Coone?
Links laten liggen dit.
Q-dance heeft nooit een athem gehad voor Tomorrowland, waarom zou er plots 1 zijn voor Tomorrowworld?
1. Volgens mij niet eens.bRt_ wrote:Wauw! Een break, een vertraging, nog een break en .. dan zijn we alweer 3 en een halve minuut verder!![]()
![]()
Links laten liggen dit.
2. Wie anders
-
VHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
jha, hy heeft het zelf gezegd op tml, ik was er aanwezig het is wel een heerlijk plaatje liveJro_ wrote:Is er een bron?
-
J
Belgiƫ < VSulyss wrote:Q-dance heeft nooit een athem gehad voor Tomorrowland, waarom zou er plots 1 zijn voor Tomorrowworld?
Heel erg ingespeeld op het grote (lees: amerikaanse) publiek met deze track.
Dit soort vocalen verpesten voor mij al gauw een track.
Dit soort vocalen verpesten voor mij al gauw een track.
Het klinkt meer als Cant stop the swag en madness, ook al vind ik dit geen foute songs van coone, maar vind het niet echt een hardstyle anthem.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat kut
Last edited by Paultheone on 04 Aug 2013 12:04, edited 1 time in total.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Volgens mij heet deze unit
"Our Fairytale"
"Our Fairytale"
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 27 days ago
Klinkt lekker in hws 25.
Maar dan vraag ik me af na te luisteren; is het wel de qdance tommorrowworld anthem ( of dedicated) ? Want als ik coone / hhz hoor, is het gewoon de nieuwe single. ( wel voor het nieuwe album )
Maar dan vraag ik me af na te luisteren; is het wel de qdance tommorrowworld anthem ( of dedicated) ? Want als ik coone / hhz hoor, is het gewoon de nieuwe single. ( wel voor het nieuwe album )
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zegt ie tijdens Tommorowland, luister via die soundcloud link. Theme song staat ook op 't artworkprovehito wrote:Klinkt lekker in hws 25.
Had ik niet gehoord, maar nu weet ik hetLenny wrote:Zegt ie tijdens Tommorowland, luister via die soundcloud link. Theme song staat ook op 't artworkprovehito wrote:Klinkt lekker in hws 25.