Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:47 
 
Hardtraxxer

Artiest: Coone Feat. Chris Madin

Track(s): Our Fairytale

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Veel te lange break :/ en weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op.. melodie nog redelijk maar niet heel bijzonder. Misschien vaker luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals zijn gewoon kut en break is idd te lang. Melodie vind ik ook nie zo heel speciaal, kicks zijn nog redelijk voor Coone zijn doen. Had er meer van verwacht als je een anthem mag maken voor zo een festival :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 13:54 
 

Is er een bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Veel te lange break :/ en weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op..

Dit.

Afgrijselijk dit, de melodische kant van Hardstyle zakt steeds dieper weg voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Analoxx schreef:
Veel te lange break :/ en weer dat downtempo stuk.. hou daar nou is meer op..

Dit.

Afgrijselijk dit, de melodische kant van Hardstyle zakt steeds dieper weg voor mij.


Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?

Dat waren inderdaad lekkere tracks, maar 't lijkt me niet de bedoeling dat het speciaal/uitzonderlijk moet zijn dat er sterke melodische platen gemaakt worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
iMark schreef:
Ach ja, vorige maand zijn er allerlei geweldige melodieuze tracks gereleased (NC releases, DBSTF EP), mag het dan een keer wat minder zijn?

Dat waren inderdaad lekkere tracks, maar 't lijkt me niet de bedoeling dat het speciaal/uitzonderlijk moet zijn dat er sterke melodische platen gemaakt worden...


Het ligt eraan hoe je naar hardstyle kijkt. Al ga je moeilijk doen om een paar vocalen en kicks die toevallig 1 keer de lucht in gaan, dan heb je een moeilijk leven. Als je naar de mooie dingen in de tracks kijkt kan je een stuk meer plezier van muziek hebben. Een kwestie van gevoel en beleving in een track, maar die is voor iedereen anders.

Nu kan ik bijvoorbeeld genieten van Brennan Heart - Imaginary. Oke, er komen misschien wat veel vocalen in voor, maar dat hoort gewoon bij dat nummer. De melodie compenseert voor dat nummer zoveel, dat ik dat nummer niet gaat haten omdat er een vocal in zit, maar er slechts 1 minuut van minder van vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw! Een break, een vertraging, nog een break en .. dan zijn we alweer 3 en een halve minuut verder! xd :yawn:

Links laten liggen dit.


Is er trouwens een bron dat dit 1 het anthem is en 2 van Coone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance heeft nooit een athem gehad voor Tomorrowland, waarom zou er plots 1 zijn voor Tomorrowworld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wauw! Een break, een vertraging, nog een break en .. dan zijn we alweer 3 en een halve minuut verder! xd :yawn:

Links laten liggen dit.


Is er trouwens een bron dat dit 1 het anthem is en 2 van Coone?


1. Volgens mij niet eens.
2. Wie anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

Jro_ schreef:
Is er een bron?

jha, hy heeft het zelf gezegd op tml, ik was er aanwezig het is wel een heerlijk plaatje live
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:26 
 

ulyss schreef:
Q-dance heeft nooit een athem gehad voor Tomorrowland, waarom zou er plots 1 zijn voor Tomorrowworld?


Belgiƫ < VS
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg ingespeeld op het grote (lees: amerikaanse) publiek met deze track.

Dit soort vocalen verpesten voor mij al gauw een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt meer als Cant stop the swag en madness, ook al vind ik dit geen foute songs van coone, maar vind het niet echt een hardstyle anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vanaf 19:13!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heet deze unit

"Our Fairytale"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 04:56 
 
Hardtraxxer

*bump*

plaat is: Coone Feat. Chris Madin - Our Fairytale

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker in hws 25.

Maar dan vraag ik me af na te luisteren; is het wel de qdance tommorrowworld anthem ( of dedicated) ? Want als ik coone / hhz hoor, is het gewoon de nieuwe single. ( wel voor het nieuwe album )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Klinkt lekker in hws 25.

Maar dan vraag ik me af na te luisteren; is het wel de qdance tommorrowworld anthem ( of dedicated) ? Want als ik coone / hhz hoor, is het gewoon de nieuwe single. ( wel voor het nieuwe album )


Zegt ie tijdens Tommorowland, luister via die soundcloud link. Theme song staat ook op 't artwork
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
provehito schreef:
Klinkt lekker in hws 25.

Maar dan vraag ik me af na te luisteren; is het wel de qdance tommorrowworld anthem ( of dedicated) ? Want als ik coone / hhz hoor, is het gewoon de nieuwe single. ( wel voor het nieuwe album )


Zegt ie tijdens Tommorowland, luister via die soundcloud link. Theme song staat ook op 't artwork


Had ik niet gehoord, maar nu weet ik het :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks