Klinkt over het algemeen best dik, al liggen de kicks niet geweldig in het gehoor.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
S
Klinkt vet! Kick mag wel iets meer kracht krijgen nog.
Maar de elementen in deze track zijn super vet!
Maar de elementen in deze track zijn super vet!
Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
Weer een echte Kold Konexxion track in de vorm van dat deze uniek en orgineel is. Of ik het leuk vind ben ik echter nog niet helemaal uit.
Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Lyst wrote:Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Melodie is echt heel dik 
Die wazige sounds in de climax moet ik nog beetje aan wennen
Die wazige sounds in de climax moet ik nog beetje aan wennen
Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen.. 
Ik begrijp het wel. Kold Konexion is nooit mijn favoriet geweest van MiM maar hij heeft wel altijd aparte en interessante dingen. Goed voor de afwisseling en voor verfrissende sounds
Kicks stoor ik me ook niet aan maar vind 't wel echt een plaat om live te horen denk ik.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dit. Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt echt nergens naar.Maximum wrote:Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen..
Lyst wrote:Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Ditwootum wrote:Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.
Best een lekker plaatje! Ben wel benieuwd wat voor tracks hij ons gaat brengen nu hij zich weer wat meer kan gaan richten op produceren! 
Lekker plaatje. Erg vette sounds. Kicks zijn niet heel lekker, maar ook niet heel slecht.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit dus!Jurheinen wrote:Helemaal verliefd op deze plaat, ik stoor me totaal niet aan de kicks. Hij is zo lekker verfrissend en energiek
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Heerlijk dat Kold Konexion zijn eigen ding blijft doen! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Someone is coming!