Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Klinkt over het algemeen best dik, al liggen de kicks niet geweldig in het gehoor.
S
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Klinkt vet! Kick mag wel iets meer kracht krijgen nog.

Maar de elementen in deze track zijn super vet!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Weer een echte Kold Konexxion track in de vorm van dat deze uniek en orgineel is. Of ik het leuk vind ben ik echter nog niet helemaal uit.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lyst wrote:Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Melodie is echt heel dik :)
Die wazige sounds in de climax moet ik nog beetje aan wennen
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen.. :huh:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Ik begrijp het wel. Kold Konexion is nooit mijn favoriet geweest van MiM maar hij heeft wel altijd aparte en interessante dingen. Goed voor de afwisseling en voor verfrissende sounds ;) Kicks stoor ik me ook niet aan maar vind 't wel echt een plaat om live te horen denk ik.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Maximum wrote:Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen.. :huh:
Dit. Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt echt nergens naar. :$ :x Althans, het spreekt me totaal niet aan.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Lyst wrote:Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
wootum wrote:Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.
Dit
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Best een lekker plaatje! Ben wel benieuwd wat voor tracks hij ons gaat brengen nu hij zich weer wat meer kan gaan richten op produceren! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Lekker plaatje. Erg vette sounds. Kicks zijn niet heel lekker, maar ook niet heel slecht.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
:drool:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Jurheinen wrote:Helemaal verliefd op deze plaat, ik stoor me totaal niet aan de kicks. Hij is zo lekker verfrissend en energiek :loving:
Dit dus!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Heerlijk dat Kold Konexion zijn eigen ding blijft doen! :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Someone is coming! :loving: