Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt over het algemeen best dik, al liggen de kicks niet geweldig in het gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:16 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet! Kick mag wel iets meer kracht krijgen nog.

Maar de elementen in deze track zijn super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een echte Kold Konexxion track in de vorm van dat deze uniek en orgineel is. Of ik het leuk vind ben ik echter nog niet helemaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is echt heel dik :)
Die wazige sounds in de climax moet ik nog beetje aan wennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp het wel. Kold Konexion is nooit mijn favoriet geweest van MiM maar hij heeft wel altijd aparte en interessante dingen. Goed voor de afwisseling en voor verfrissende sounds ;) Kicks stoor ik me ook niet aan maar vind 't wel echt een plaat om live te horen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik begrijp werkelijk waar niet dat deze track zo goed word ontvangen.. :huh:

Dit. Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt echt nergens naar. :$ :x Althans, het spreekt me totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind de geluiden in de eerste climax erg sterk, zeer origineel ook. Mogen van mij wel compleet andere kicks onder, want dit klinkt totaal niet en de melodie in de tweede climax doet me ook niet zo heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kicks vind ik niet lekker luisteren, maar die wazige sounds er omheen zijn echt heerlijk.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een lekker plaatje! Ben wel benieuwd wat voor tracks hij ons gaat brengen nu hij zich weer wat meer kan gaan richten op produceren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje. Erg vette sounds. Kicks zijn niet heel lekker, maar ook niet heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:01 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Helemaal verliefd op deze plaat, ik stoor me totaal niet aan de kicks. Hij is zo lekker verfrissend en energiek :loving:

Dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk dat Kold Konexion zijn eigen ding blijft doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Someone is coming! :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks