Klinkt nu al vet
Related topics
- View the latest post: Warface & Sasha F vs. Delete - Bring Them The Raw Formula! (Main Concern Mash-Up)
- View the latest post: Warface & Sasha F - Bring it to them Raw (Delete remix)
- View the latest post: Sabotage System vs. Guilded @ Stereophobia We Bring Them RAW (08-02-2014 Partycentrum Kubbus, NL)
- View the latest post: Stereophobia: We Bring Them Raw (08-02-2014, Kubbus, Afferden)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MNew member
- 3 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Hier van krijg ik alleen maar meer zin in de set van Warface en Dark Pact zaterdag.
Klinkt nu al vet
Klinkt nu al vet
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Oely Shiet 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ben alleen geen fan van de vocals (dubmix graag!). Rest klinkt goed! 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wat een kutkicks. Erg jammer.
rest van het nummer is wel dik
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Bleeh die kicks zijn echt niet fijn 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat een kicks
Laat die andere Sasha F tracks maar komen, die laten veel te lang op zich wachten.
Laat die andere Sasha F tracks maar komen, die laten veel te lang op zich wachten.
mensen , als je die kicks live hoort praten julie wel anders 
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Die kicks klinken nergens naar.... Live of niet, ik heb hier thuis een set KRK rokits 8GP en Genelecs staan en op geen van 2 klinken ze goed.... Ook al staat het volume kneiter hard. Dan zullen ze live ook niet goed klinken.daveyfct wrote:mensen , als je die kicks live hoort praten julie wel anders
Zonde want de track zit verder wel goed inelkaar
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Komt misschien ook wel een beetje door de hoge bpm maar sjezus wat een drive zit hierin zeg. Daarnaast zijn de kicks best te doen, niet veel anders dan Warface zijn eerdere tracks.
En ohja, Warface & kickrolls = liefde.
JVDM wrote:Komt misschien ook wel een beetje door de hoge bpm maar sjezus wat een drive zit hierin zeg. Daarnaast zijn de kicks best te doen, niet veel anders dan Warface zijn eerdere tracks.
dit.
Prachtig 
BTW die kick is een kwestie van smaak.. is tenminste een keer wat anders
BTW die kick is een kwestie van smaak.. is tenminste een keer wat anders
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Uh, ja. Iemand kan een kick mooi/goed vinden terwijl iemand anders er totaal anders over denkt.Cruelty wrote:Is dat tegenwoordig het smoesje voor lelijke kicks?
Godverdomme ik ben verliefd op deze plaat!
Als jij het een smoesje vind ben je het er dus niet mee eens, dus vind je dat de kick niet anders is. Dan zou ik graag van jou een paar nummers horen met een soortgelijke kick! Want dat zou ik super vinden om nog wat van dit soort tracks te horen!!Cruelty wrote:Is dat tegenwoordig het smoesje voor lelijke kicks?
Als een kick gewoon kut is wordt al snel gezegd: "het is divers/anders/experimenteel".
Helaas ben ik bang dat je gewoon maar wat riep en de kick tóch wel anders is...
Poe die drive idd, de kicks zijn misschien wat minder maar daar stoor ik mij niet aanJVDM wrote:Komt misschien ook wel een beetje door de hoge bpm maar sjezus wat een drive zit hierin zeg. Daarnaast zijn de kicks best te doen, niet veel anders dan Warface zijn eerdere tracks.