Hardtraxxer
214 posts member since 2012
Voorkeur gaat uit naar Vanity! Maar Surreal doet er zeker niet onder! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Heerlijke track Surreal, wat mij betreft Thera's beste plaat de afgelopen tijd. Vanity vind ik dan weer minder.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Surreal is echt heel goed ja :D
Vanity vind ik de vocals niet echt lekker uit de verf komen, maar instrumental mix :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind ze beide helaas niks. Het totaal plaatje niet, de vocalen niet, de melodieën niet. Het pakt mij niet, live ook niet.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
G1LL wrote:live ook niet.
Dit. Gisteren op Dance Valley kwamen de kicks totáál niet tot hun recht. Jammer :(
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Lekkere release dit :)
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Elexz wrote:
G1LL wrote:live ook niet.
Dit. Gisteren op Dance Valley kwamen de kicks totáál niet tot hun recht. Jammer :(
Ik weet niet waar jij hebt gestaan op dance valley, maar de hs main waar thera draaide was echt ziek geluid waar alles goed klonk en deze kicks dus zeker :worship:
I
Surreal heeft een lekkere midintro en vanity vind ik in z'n geheel wel aardig, maar het zijn geen tracks waar ik het heel warm van krijg! De vocals maken het er niet beter op, gelukkig zitten er instrumental mixes bij! :thumbup:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Deze platen kan ik nu wel wat beter waarderen naar een aantal keer luisteren :)
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
Surreal vind ik echt een heeeerlijke plaat (L) (L)
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dennis93 wrote:Ik weet niet waar jij hebt gestaan op dance valley
Dezelfde plek, anders had ik hem toch niet gehoord... :huh:
Het geluid vond ik echt niet top. Normaal komen zulk soort platen veel beter tot hun recht, maar platen zoals In The Mix gingen opeens weer wel kneiterhard. Dus of Thera zat te kloten met z'n knopjes of er was iets niet helemaal goed met de geluidsinstallatie. Ik heb beter gehoord namelijk ^^
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
bRt_ wrote:In beide gevallen ga ik wel voor de Instrumentals.
Ik ook, op één of andere manier kan ik meezingers van Thera nog steeds niet helemaal hebben. :D
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Wat anders dan ik van Thera gewend ben, maar zeker niet verkeerd. Voorkeur gaat uit naar Surreal, ben wel benieuwd hoe hij live klinkt