Pfoe, nieuwe kick. Klinkt erg vet . Toch mis ik het lompe in z'n oude kicks een beetje, dat heeft deze wat minder. Verder klinkt 't qua sounds weer heel erg vet! Hoger BPM aub
Weer van die heerlijke typische Delete sounds, hou ik van. Alleen ik ben nog niet echt te spreken over deze kicks. Ze lijken minder krachtiger te zijn dan z'n oude, of hij moet meer op de voorgrond treden.
Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven! Als dit het resultaat van Theracords joinen is...
Z'n sounds klinken idd wel beter als hij z'n typische kicks gebruikt. Desalniettemin is dit wel een plaat die, als ik ze nog een paar keer luister wel vet ga vinden.
Elexz wrote:Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven! Als dit het resultaat van Theracords joinen is...
Het is een anthem, dat mag iets toegankelijker Ik heb zijn andere nieuwe platen gehoord, en trust me, dat zijn weer gewoon Delete kicks zoals jullie gewend zijn
lekker plaatje maar wat terughoudend voor Delete zijn doen, kicks zijn wel lekker en klinken mooi vol.
rest van de track moet nog beetje groeien bij me