Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Nog niet echt overtuigd!
Nou, ik wel. De nieuwe kicks met die heerlijke typische Delete sounds, geweldig 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit is best wel leipe shit ja.
Pfoe, nieuwe kick. Klinkt erg vet
. Toch mis ik het lompe in z'n oude kicks een beetje, dat heeft deze wat minder. Verder klinkt 't qua sounds weer heel erg vet! Hoger BPM aub

Nog steeds geen fan van al die vage delete geluidjes, maar die nieuwe kick is wel een enorme verbetering! 
Weer van die heerlijke typische Delete sounds, hou ik van. Alleen ik ben nog niet echt te spreken over deze kicks. Ze lijken minder krachtiger te zijn dan z'n oude, of hij moet meer op de voorgrond treden.
Ben altijd wel fan van Delete, maar deze track vind ik toch wel èrg eentonig. Nieuwe kick klinkt wel prettig trouwens 
Vanaf de climax helemaaaaaal gestoord
Wat een maniak 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
b-ram wrote:Vanaf de climax helemaaaaaal gestoord![]()
Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven!
Als dit het resultaat van Theracords joinen is...
Sounds zijn wreed en typisch Delete, maar die kicks inderdaad... Gemiste kans!Elexz wrote:Waar zijn die wegblaas-tails gebleven!![]()
Z'n sounds klinken idd wel beter als hij z'n typische kicks gebruikt. Desalniettemin is dit wel een plaat die, als ik ze nog een paar keer luister wel vet ga vinden.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
klinkt heerlijk maar is wel wat anders dan dat ik in gedachte had 
Het is een anthem, dat mag iets toegankelijkerElexz wrote:Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven!Als dit het resultaat van Theracords joinen is...
In principe moet je Delete niet vragen een anthem te maken als je het toegankelijk wil hebben, maarja 
Ben zowel van de oude kicks als deze kicks wel fan, maar heb toch ook de voorkeur voor de oude
Ben zowel van de oude kicks als deze kicks wel fan, maar heb toch ook de voorkeur voor de oude
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
YES. Die oude 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die screech doet zeer aan mn oren, de tonen gaan bijna hoger dan wat Frontliner doet...
lekker plaatje maar wat terughoudend voor Delete zijn doen, kicks zijn wel lekker en klinken mooi vol.
rest van de track moet nog beetje groeien bij me
rest van de track moet nog beetje groeien bij me
Stuk vanaf 3:00 is zo ontzettend vet 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
YES! Live gehoord op The Qontinent, wat een dikke plaat zeg! 
Maar die gated kicks vind ik toch wel wat vetter idd.
Maar die gated kicks vind ik toch wel wat vetter idd.