Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Protocol (Bass Protocol 2013 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Nog niet echt overtuigd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik wel. De nieuwe kicks met die heerlijke typische Delete sounds, geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is best wel leipe shit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, nieuwe kick. Klinkt erg vet :) . Toch mis ik het lompe in z'n oude kicks een beetje, dat heeft deze wat minder. Verder klinkt 't qua sounds weer heel erg vet! Hoger BPM aub :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds geen fan van al die vage delete geluidjes, maar die nieuwe kick is wel een enorme verbetering! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer van die heerlijke typische Delete sounds, hou ik van. Alleen ik ben nog niet echt te spreken over deze kicks. Ze lijken minder krachtiger te zijn dan z'n oude, of hij moet meer op de voorgrond treden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben altijd wel fan van Delete, maar deze track vind ik toch wel èrg eentonig. Nieuwe kick klinkt wel prettig trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze niet heel interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf de climax helemaaaaaal gestoord :D Wat een maniak :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een beestenplaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Vanaf de climax helemaaaaaal gestoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven! :( Als dit het resultaat van Theracords joinen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Waar zijn die wegblaas-tails gebleven! :(

Sounds zijn wreed en typisch Delete, maar die kicks inderdaad... Gemiste kans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Z'n sounds klinken idd wel beter als hij z'n typische kicks gebruikt. Desalniettemin is dit wel een plaat die, als ik ze nog een paar keer luister wel vet ga vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt heerlijk maar is wel wat anders dan dat ik in gedachte had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Nooooo, Delete jongen, wat doe je nou! Dit gaat echt de verkeerde kant op... Waar zijn die wegblaas-tails gebleven! :( Als dit het resultaat van Theracords joinen is...

Het is een anthem, dat mag iets toegankelijker :) Ik heb zijn andere nieuwe platen gehoord, en trust me, dat zijn weer gewoon Delete kicks zoals jullie gewend zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In principe moet je Delete niet vragen een anthem te maken als je het toegankelijk wil hebben, maarja :P

Ben zowel van de oude kicks als deze kicks wel fan, maar heb toch ook de voorkeur voor de oude ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

YES. Die oude :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Die screech doet zeer aan mn oren, de tonen gaan bijna hoger dan wat Frontliner doet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker plaatje maar wat terughoudend voor Delete zijn doen, kicks zijn wel lekker en klinken mooi vol.
rest van de track moet nog beetje groeien bij me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuk vanaf 3:00 is zo ontzettend vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite

YES! Live gehoord op The Qontinent, wat een dikke plaat zeg! :loving:
Maar die gated kicks vind ik toch wel wat vetter idd.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks