Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Geweldige release, the coast bevalt me ook wel!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Er zit echt 0.0 overtuiging in dat anthem. :/
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
The Coast (Is Clear) weet me nog niet te overtuigen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sounds in de intro van The Coast doet me een beetje denken aan The R3belz, klinkt wel leuk. Vind de climax ook wel lekker klinken. Het is niks speciaals, maar kan er ook vrij weinig negatiefs over zeggen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
The Coast klinkt als een last minute projectje. Beetje het idee van "weet je wat ook leuk zou zijn? Een anthem voor dat feestje" en zo geschiedde. Een met water verdunde kick die we kennen uit oa The Breaking Point, een melodie die ergens anders weg komt, weinig variatie en lekker klinkt het ook niet echt. Zeggen dat het "goed is voor een anthem" is natuurlijk compleet de omgekeerde wereld.

Welcome is genoeg over gezegd, al vind ik het wel meevallen. De mid-intro / outro met het samenspel van die kick en de minimalistische synth vind ik erg vet uitgewerkt, opbouw naar de climax ook. Climax is weer een stuk minder, met een niet heel interessante synth en kicks die minder kracht hebben dan die in andere delen van de track. Maar overall toch wel een fijn plaatje.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
the coast klinkt wel nice maar er zit wel veel meer potentie in. hij had er of iets meer tijd in moeten steken of hij had er een iets andere draai aan moeten geven.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
The Coast Is Clear weet me prima te raken! Fijn sfeertje zit erin. :) Welcome blijf ik wel de betere plaat van deze release vinden. Vooralsnog een superwrede release! :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
The Coast spiegelt teveel van Welcome af.
Welcome krijgt van mij een 9, the coast komt in de buurt van een 3.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Welcome, heeft een erg eentonige en saaie mid-intro als je het mij vraagt. De climax daarintegen is echt heel fijn. Goed stel kicks eronder.

The Coast vind ik als en last minute project klinken zoals steffnov zei. De kick past helemaal niet bij de track. Om nog maar over de pitch te zwijgen. Verder vind ik dat in de 2e climax de melodie niet heel soepel loopt. Mid-intro is niet mis mee. Ik hoop dat Thera weer eventjes een nieuwe kick in zijn studio gaat maken. Ik heb deze nu wel gehoord naar The Breaking Point, Don't Back Down en nog wat er op lijkt.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Forbidden Phobia wrote:International Depature :worship: :worship:
Ik weet niet of Thera dat als iets positiefs zal gaan zien. :P
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
bRt_ wrote:The Coast (Is Clear) weet me nog niet te overtuigen.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik vind ze allebei niet zo heel boeiend. Welcome heeft een vette midintro, maar de climax doet me weinig. En dat geldt voor The Coast in zijn totaliteit.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
In eerste instantie vond ik Welcome wel vet, maar nu ik 'm een paar keer wat beter geluisterd heb stoor ik me toch wel aan die kicks, voornamelijk in de mid. Er zit inderdaad wel erg veel distortion op zoals al een paar keer werd aangegeven, wat in mijn oren gewoon niet lekker klinkt. Ga 'm hierdoor niet vaker opzetten

The Coast is op zich wel ok, maar springt er nou ook niet echt tussenuit. Vorige Thera releases spraken me een stuk meer aan, laat deze aan me voorbij gaan.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Het heeft even geduurd, maar The Coast vind ik ongelooflijk dik! Die melo :worship:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
The Coast weet me nog steeds niet echt te overtuigen.. vaak geluisterd maar nee ik kies toch echt voor Welcome.. die plaat is echt heldig :worship:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Welcome begint toch aardig snel te vervelen terwijl ik hem nog helemaal niet zo vaak opgezet heb. Jammer.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Gangsterdwerg wrote:Synth en melo lijken enorm veel op Different Kind Of Therapy... Zei dat tegen Pieter die begon te lachen en volgens hem was het gebaseerd op Flight 643...
Volgens mij is het een 1-op-1 kopie van een oude hardcore track... maar wat was ook alweer de titel... >.<

Plus dat het ook wel wat weg heeft van Blademasterz.
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Jonas wrote:Het heeft even geduurd, maar The Coast vind ik ongelooflijk dik! Die melo :worship:
:loving:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Welcome vond ik al gruwelijk dik, maar The Coast is ook bruut! :thumbsup: